Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus is het effect ook het kleinst.Ik denk dat juist deze periode de schade het kleinst is.
Scholen zijn al 2 weken gesloten duis die 2 weken extra zullen niet heel veel extra problemen geven.
Groot deel van de bedrijven gaat ook 2 weken dicht dus ook daar zullen de klappen minder hevig zijn.
Horeca etc die merken van deze maatregelen niets aangezien die al dicht waren.
Grootste klappen zullen vallen bij de bouwmarkten, sportscholen en Action etc.
Up de dose 👌💪godsamme ben net terug in shape waar ik was toen de eerste lockdown vd sprotschool kwam
Ik denk juist dat je door eigenlijk weinig maatregelen een groot effect kan halen in 4 weken tijd.
Het effect komt dan alleen niet door de maatregelen, want de voegen weinig toe zoals je zelf schetst.Ik denk juist dat je door eigenlijk weinig maatregelen een groot effect kan halen in 4 weken tijd.
ben zojuist een aantal weken gestopt met drugs, roken en kuren. Maar dit gaat niet echt helpen

Gewoon loslaten en op andere dingen focussen. Shape wat je hebt komt echt wel weer terug👍ben zojuist een aantal weken gestopt met drugs, roken en kuren. Maar dit gaat niet echt helpen![]()
ben zojuist een aantal weken gestopt met drugs, roken en kuren. Maar dit gaat niet echt helpen![]()
Het heeft een weekje gevroren.Is dat echt zo, heeft het gedrag van mensen wel veel invloed op de verspreiding van het virus? En gaan naast de besmettingen ook de ziekenhuisopnames omhoog?

Rotterdam toch? Voelde wel zo imho. Telt dat ook?Ok, echte vorst, hier is het net niet onder nul gekomen.
En dan nog een stukje verder naar de kust.
Mag je fitnessequipment in een kerk plaatsen?gebedshuizen mogen natuurlijk wel open blijven want zodra de kerkdeuren sluiten bestaat het virus niet meer