- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als een groot deel van de kwetsbare mensen de laatste jaren wat netter had gegeten en geleefd, was het ook niet zo ver gekomen.Mede mogelijk gemaakt door alle tokkies die hun egocentrische eigen belang zwaarder vonden wegen dan dat van de samenleving. Had iedereen zich wat netter gedragen was het nooit zo ver gekomen.
Als die kutchinees geen vleermuizensoep had gegeten, was het ook niet zo ver gekomen.Als een groot deel van de kwetsbare mensen de laatste jaren wat netter had gegeten en geleefd, was het ook niet zo ver gekomen.
Is die trouwens nog vervolgd?Als die kutchinees geen vleermuizensoep had gegeten, was het ook niet zo ver gekomen.
Dat zal zeker meespelen, maar ik denk dat het voornamelijk in de scholen zit. Ik ken namelijk helemaal niemand in mijn omgeving die corona heeft. En dat zijn toch voornamelijk twintigers. Wel wat collega's met kinderen, die het nu hebben of recent gehad hebben. Het zou ook logisch zijn, want de scholen zijn niet meer dichtgegaan en daarom bleef die daling vermoedelijk ook steken.Eens, ik denk dat mensen ook best Kerst en O&N kunnen vieren, zolang ze maar hun gezond verstand blijven gebruiken. Gezellig thuis dineren met het gezinnetje bijvoorbeeld, maar niet met de hele familie inclusief achterneven en -nichten en bejaarde schoonouders bij iemand thuis met z'n allen op een paar vierkante meter gaan zitten of op Black Friday massaal gaan shoppen bij de V&D (of was die ook al failliet?). Zelfs een vakantie is niet per se een issue, als je gewoon in een rustige bosrijke omgeving in een huisje zit zal niet zo'n issue, maar niet tussen de massatoeristen op Tenerife in een overvol resort gaan zitten (om maar wat te noemen). Ik denk dat het probleem (de oorzaak van de stijging) niet zozeer is dat er te weinig regels/maatregelen zijn, maar dat iedereen er gewoon schijt aan heeft en klaar mee is. Daarnaast is het winter, dus logisch dat mensen binnen zitten en niet in de buitenlucht elkaar opzoeken, is het de feestmaand december en zijn mensen in deze tijd van het jaar wel vaker grieperig en snotterig. Ik vind de cijfers v.w.b. ziekenhuizen en IC nog helemala niet zo zorgwekkend trouwens, enkel het aantal gemelde besmetting is aan de hoge kant.
Als een groot deel van de kwetsbare mensen de laatste jaren wat netter had gegeten en geleefd, was het ook niet zo ver gekomen.
Als m'n tante een snor had...Als die kutchinees geen vleermuizensoep had gegeten, was het ook niet zo ver gekomen.
Jeetje... Dus jij zegt dat het eigenlijk door vrouwen met snorren komt?
Dan was ze Turks?
Dat wordt weer 9 uur per dag met een huilend kind aan mijn been uit alle meeting getrapt worden. Na de eerste keer nooit meer. Ik meld me wel ziek tot de KDV weer open is dan.![]()
Harde lockdown tot en met 19 januari, alle scholen dicht
Het kabinet bereidt een vergaande lockdown voor waarbij bijna alles tot en met 19 januari dicht gaat. Het kabinet wil zowel basis- als middelbare scholen sluiten. Ook de kinderopvang gaat dicht, net als niet-essentiële winkels en culturele instellingen, zoals theaters. Dat bevestigen bronnen aan...www.rtlnieuws.nl
Het kabinet bereidt een vergaande lockdown voor waarbij bijna alles tot en met 19 januari dicht gaat. Het kabinet wil zowel basis- als middelbare scholen sluiten. Ook de kinderopvang gaat dicht, net als niet-essentiële winkels en culturele instellingen, zoals theaters. Dat bevestigen bronnen aan de politieke redactie van het RTL Nieuws.
... was het je vader geweest.
Als je wat meer vet op je botten had konden de supermarkten ook twee weken dicht.Als een groot deel van de kwetsbare mensen de laatste jaren wat netter had gegeten en geleefd, was het ook niet zo ver gekomen.
Uhu. Want morbide obesitas en leververvetting.Als je wat meer vet op je botten had konden de supermarkten ook twee weken dicht.
als m'n tante een lul had was het m'n oomAls je wat meer vet op je botten had konden de supermarkten ook twee weken dicht.
Wie is daar mee begonnen?
Tegenwoordig werkt dat zo niet meer