Fitness Seller

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Ik word gek zonder de sportschool. En erg sneu voor de ondernemers achter de sportscholen.

Dit zowat. Ik mis structuur in mijn leven. Normaal heb ik werk/thuis/trainen lekker afgebakend. Nu is het allemaal hetzelfde.
Voor sportschool-eigenaars is het nog erger, je zit letterlijk maanden thuis te wanhopen.

Heb ook zo een idee dat ze de komende 2 maanden o.i.d nog niet open gaan.

Kinderen mogen weer sporten, toch?

De vorige keer ging het vanaf dat moment snel.

Waarschijnlijk alleen met vacci-nazi rapport :D
Net als in Israël.

Nederland is geen Israël, maar het is vast niet voor niks dan Hugo de Jonge al opdracht heeft gegeven voor een app waarmee je een negatieve test kunt aantonen die 48 uur geldig is.

Dit is natuurlijk slechts een eerste stap. En als zo'n app eenmaal bestaat, komt er vast een optie in om ook vaccinatie aan te tonen.

Ik zie de sportscholen begin maart nog niet open gaan, maar gezien de maatschappelijke ontwikkelingen kunnen ze het ook niet heel veel langer uitstellen. Net als andere sectoren waarbij gewoon heel veilig gewerkt kan worden.. Er moet weer gedifferentieerd gaan worden.

Nederland is geen Israël, maar het is vast niet voor niks dan Hugo de Jonge al opdracht heeft gegeven voor een app waarmee je een negatieve test kunt aantonen die 48 uur geldig is.

Dit is natuurlijk slechts een eerste stap. En als zo'n app eenmaal bestaat, komt er vast een optie in om ook vaccinatie aan te tonen.

Ik zie de sportscholen begin maart nog niet open gaan, maar gezien de maatschappelijke ontwikkelingen kunnen ze het ook niet heel veel langer uitstellen. Net als andere sectoren waarbij gewoon heel veilig gewerkt kan worden.. Er moet weer gedifferentieerd gaan worden.
Gelukkig klinkt het totaal niet privacy gevoelig!

Als het niet meer over topiconderwerp gaat is het zn doel voorbij. Zou zo maar bij dit topic ook kunnen gebeuren.

Verder is Iedereen vrij een nieuw topic te openen.

Wat is deze.

Waarom is ie gesloten?
1613906633513.png

Tfoe

Volgens mij is mijn opmerking over sluiten van dit topic en een nieuw topic openen niet duidelijk?

Terug
Naar boven