apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Jawel hoorVolgens mij is mijn opmerking over sluiten van dit topic en een nieuw topic openen niet duidelijk?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel hoorVolgens mij is mijn opmerking over sluiten van dit topic en een nieuw topic openen niet duidelijk?

Jij ook al ?
Kinderen mogen weer sporten, toch?
De vorige keer ging het vanaf dat moment snel.

Is er een beter initiatief?Verantwoordelijkheid leggen bij de burger....
...ja dat kunnen wij wel aan
...zoals we in het verleden hebben laten zien.
...toch?
Alle luchtweginfecties kennen een seizoenscyclus. Volgens mij hebben we vorige zomer gezien dat dat ook voor corona geldt. Toen hadden we veel minder maatregelen, geen mondkapjesplicht, maar de cijfers gingen beter.Verantwoordelijkheid leggen bij de burger....
...ja dat kunnen wij wel aan
...zoals we in het verleden hebben laten zien.
...toch?

Inderdaad, toen ik het las dacht ik nog..Zo positief vind ik een avondklok in ruil voor een kappertje niet. Ik heb gisteren de tondeuse erover gehaald, mag ik dan wel buiten spelen?
Doekje voor het bloeden inderdaad..Een kapper open is net zo'n wassen neus als dat click en collect. Oh wat krijgen we toch veel van de overheid
Hitler vond dat wel...Inderdaad, toen ik het las dacht ik nog..
Is het nou zoveel essentieler dat je kapsel in orde is dan je fysieke gezondheid? (kappers wel -> sportscholen en sportclubs niet).
Rutte heeft de gezondheidszorg en volksgezondheid nooit belangrijk gevonden. Maar dat dat zelfs nu nog geen millimeter veranderd is stelt mij echt teleur.
Die had weer andere ideeën waar ik mijn bedenkingen bij heb..

Even advocaat van de duivel spelen: Is een sportschool ècht noodzakelijk om je fysieke gezondheid op peil te houden?Is het nou zoveel essentieler dat je kapsel in orde is dan je fysieke gezondheid? (kappers wel -> sportscholen en sportclubs niet).
Spelbreker.Even advocaat van de duivel spelen: Is een sportschool ècht noodzakelijk om je fysieke gezondheid op peil te houden?

Ja.Even advocaat van de duivel spelen: Is een sportschool ècht noodzakelijk om je fysieke gezondheid op peil te houden?
In mijn sportschool waren altijd veel oudjes bezig met schema's om beweegbaar en minder fragiel te blijven en aan revalidatie van allerlei kwaaltjes te werken. Voornamelijk op machines dus daar is praktisch wel een sportschool voor nodig.Even advocaat van de duivel spelen: Is een sportschool ècht noodzakelijk om je fysieke gezondheid op peil te houden?
Ja, dat vegetarische gedoe vind ik ook maar matig.Die had weer andere ideeën waar ik mijn bedenkingen bij heb..![]()