Fitness Seller

Wanneer heb jij respect voor iemand in de sportschool?

Als hij/zij zijn ding doet en niet bij iedereen komt bemoeien en beterweten,,,
Als hij/zij zijn opdrachten netjes uitvoert met een redelijk gewicht,,,
Als hij/zij zijn toestell na het gebruik netjes achterlaat,,,

In mijn gym heb ik al respect voor je als je fatsoenlijk dumbbell curls uitvoert. Helaas zijn dit tot op vandaag de dag nog maar 4 a 5 gasten inclusief mijzelf.

In mijn gym heb ik al respect voor je als je fatsoenlijk dumbbell curls uitvoert. Helaas zijn dit tot op vandaag de dag nog maar 4 a 5 gasten inclusief mijzelf.
Sinds wanneer is dumbbell curl zo een belangrijke oefening dat je je daar op mag baseren of je voor iemand respect hebt of niet. Het is niet eens compound. Het kan goed zijn dat ze bewust cheaten, en dan zijn dumbbell curls wel de oefening bij uitstek. En ja "slim " cheaten kan ook zijn voordeel hebben.

Uh, gewoon altijd..

Bek dicht en trainen . Als ik wil praten zal ik wel in de dartsclub gaan ofzo . Tenzij ze willen meetrainen . Kan ook . Maar op zich ben ik vriendelijk tegen iedereen die zich kan gedragen en de regels van de club respecteert .

Respectvol met dumbbells en free weights omgaat, niet onnodig smijt en schreeuw werk. En een nette uitvoering van oefeningen. Kortom iemand die als hij gaat trainen zijn ego thuis laat.

Respectvol met dumbbells en free weights omgaat, niet onnodig smijt en schreeuw werk. En een nette uitvoering van oefeningen. Kortom iemand die als hij gaat trainen zijn ego thuis laat.

Toch vind ik jou wel z'n typ die het fijn vind om af en toe even lekker te schreeuwen als je die 50kg + 5 kg plate omhoog werkt met dumbbell press.:lifter:

Toch vind ik jou wel z'n typ die het fijn vind om af en toe even lekker te schreeuwen als je die 50kg + 5 kg plate omhoog werkt met dumbbell press.:lifter:
Er is een verschil tussen geluid maken en onnodig schreeuwen. Helemaal stil trainen en je best doen is onmogelijk. Is het zelfde als goede coïtus waar geen geluid word gemaakt...

als hij/zij gewoon aan het trainen is zonder andere te storen

Er is een verschil tussen geluid maken en onnodig schreeuwen. Helemaal stil trainen en je best doen is onmogelijk. Is het zelfde als goede coïtus waar geen geluid word gemaakt...

Daar heb ik geen verstand van Lars, ik ben nog maagd :trollface:

Terug
Naar boven