AndroidHealthClinic

Wanneer heb jij respect voor iemand in de sportschool?

Mensen met overgewicht die er hard aan werken om de nodige kilo's eraf te fitnessen

Ik heb t meeste respect voor de mensen die mij gewoon mijn gang laten gaan.
Of ik nu enorm hard aan t trainen ben, of een avondje of ochtendje rustig aan doe.
Daarnaast ook voor de mensen die (net als ik vroeger), ooit het voornemen hebben genomen om van topheavy dik, naar slank (en/of gespierd) te transformeren, en dit ook blijven volhouden.

Minder respect voor de mensen die continu bezig zijn met of ze wel gezien worden tijdens het trainen, met TE zware gewichten, of continu in een soort most muscular pose rondlopen en bekeken willen worden.

Nog minder respect voor mensen die kritiek hebben op het afvallen van anderen, terwijl ze zelf de nodige pondjes mogen verliezen..

Ik heb t meeste respect voor de mensen die mij gewoon mijn gang laten gaan.
Of ik nu enorm hard aan t trainen ben, of een avondje of ochtendje rustig aan doe.
Daarnaast ook voor de mensen die (net als ik vroeger), ooit het voornemen hebben genomen om van topheavy dik, naar slank (en/of gespierd) te transformeren, en dit ook blijven volhouden.
Dit +1

Mensen die hard trainen en die niet alleen hun borst en armen aan het doen zijn.

Toon respect, krijg respect, zo moeilijk is het niet. Heb wel extra respect voor de ''dikke mensen'' die na een tijd flink afvallen en ook blijven komen, heb ik meer respect voor dan voor de stoerdoenertjes met hun vele kilo's (en dan toch maar 40 kg wegen haha).

als ze dikke t**ten en een lekkere aars heeft

Chicks die ik met regelmaat zie komen, en hard zie trainen.

Als ik er geen last van heb.

Als hij met relatief weinig gewicht veel kilo's kan bankdrukken/squatten/deadliften, etc.

Terug
Naar boven