Rvdzs
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m71
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit +1Ik heb t meeste respect voor de mensen die mij gewoon mijn gang laten gaan.
Of ik nu enorm hard aan t trainen ben, of een avondje of ochtendje rustig aan doe.
Daarnaast ook voor de mensen die (net als ik vroeger), ooit het voornemen hebben genomen om van topheavy dik, naar slank (en/of gespierd) te transformeren, en dit ook blijven volhouden.
In wat voor eengym zit jij dan? Zeker zo'n huisvrouwen health club?
Is die onderste foto niet toevallig gemaakt bij het NK bankdrukken?
valt best wel mee, 70% wat daar komt traint gewoon alleen bovenlichaam met vooral machines

Mensen die hard trainen en die niet alleen hun borst en armen aan het doen zijn.
Foto is van het open NK powerliften van Powerlifting Holland in Emmeloord (3 maart).
+1
En niet liegen over evt AAS gebruik
Gewoon het hele plaatje moet kloppen: hard trainen, niet liegen, goede voeding en BB als een passie, levensstijl zien
Foto is van het open NK powerliften van Powerlifting Holland in Emmeloord (3 maart).
Ik train inderdaad bij Butzelaar

Lol, daar was ik ook bij. Huggybear van het forum was daar ook toch?
+1
En niet liegen over evt AAS gebruik
Gewoon het hele plaatje moet kloppen: hard trainen, niet liegen, goede voeding en BB als een passie, levensstijl zien