Fitness Seller

Wanneer heb jij respect voor iemand in de sportschool?

Iedereen in de gym. Beter dan zie zeugen die op de bank zitten met een zak chips en blik bier.

mensen die niet een te hoog gewicht pakken en dan een foute vorm doen. En mensen die seriues trainen, en mensen helpen indien ze het fout doen.

Als iemand gewoon lekker z'n eigen ding doet zonder daar mee anderen lastig te vallen.

I am not stupid aye

Als iemand 1 been heeft en toch squat.

Oh wait that's me
****+that+shit+meme.png

srs

hoe train jij je been pinda?

Squatten.

gewoon normaal of til je je been op zoals bij pistol squats?

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 23:15 ----------

weet trouwens niet eens in hoeverre je je been mist...

Gewoon normaal. Wel met pijn veroorzaakt door m'n prothese, je zou dus kunnen stellen dat benen trainen nog 2x zo ''pijnlijk'' is voor mij.

en in hoeverre mis je je been? heb je nog quads of niet?

Onder de knie. Mis eigenlijk alleen mijn rechter voet en enkelgewricht. Die ''gap'' (verschil afzetting - voet tov links) wordt natuurlijk alleen maar groter door het ontbreken van de groeischijf in de enkel rechts. Dat ik een totaal been mis is dus gewoon een beetje dramatisering :D Kan gewoon nog squatten, sterker nog, het gaat de laatste tijd explosief hard.

je bedoelt dat je protheses na verloop van tijd te kort zijn ???

asl hij niet komt trainen, daarmee is het minder druk en kan ik vrijuit mijn gang gaan

Dat ook. Ik bedoelde dat mijn linkerbeen wel een enkelgewricht heeft en het verschil tussen rechts dus steeds groter wordt omdat daar een gewricht en groeischijf ontbreekt. Maar goed, dat boeit ook verder helemaal niet.

Onder de knie. Mis eigenlijk alleen mijn rechter voet en enkelgewricht. Die ''gap'' (verschil afzetting - voet tov links) wordt natuurlijk alleen maar groter door het ontbreken van de groeischijf in de enkel rechts. Dat ik een totaal been mis is dus gewoon een beetje dramatisering :D Kan gewoon nog squatten, sterker nog, het gaat de laatste tijd explosief hard.

hoeveel? :D

Terug
Naar boven