MuscleMeat

wanneer post workout en whey

georgesmets

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
76kg
IK doe momenteel een ( vrij zware )work out van een uurtje gevolgd door een half uurtje cardio. Ik neem onmiddellijk na mijn gewichtstraining een post workout supplement en na mijn cardio een eiwtishake ( whey ) Is deze indeling goed of kan dat beter door bvb mijn eiwitshake te nemen voor de cardio tezamen met het post workout supplement? Wat zou het meeste opleveren ?

met dank,

Georges,

Denk dat je beter geen post workout shake neemt voor je cardio. Het idee van cardio is dat je toch vet gaat verbranden? Als je een post-wo neemt voor je cardio vult die je glycogeen terug aan, die zal je dan weer eerst verbranden en dan begin je pas vet te verbranden. Je doet eigelijk dubbel werk dan.

Niets nemen voor je cardio, erna wel. En 30 min erna je wheyshake.

Hierover valt zoveel over te vinden als je nog maar "post workout shake before cardio" intikt op google :)

Laatst bewerkt:
Wat voor postworkout supplement gebruik je?

• Topic Starter Topic Starter
Hartelijk dank voor het antwoord, ik had hier eigenlijk nog niet zo bnij stilgestaan.

pre workout : anadraulic pump van LG sciences ( zeer tevreden over al vermindert de werking na een tijdje )
post work out : postal van LG sciences
eiwit : isolaat perfection van Body &fitshop ( zeer tevreden over )
alles besteld bij Body &fitshop

met dank,

Georges,

Er zit Dextrose in Postal. Zou het daarom niet tussen KT en Cardio pakken

wellicht whey shake uur voor het trainen, en de post workout na de cardio?

tijdens de cut:

- Whey een half uurtje voor de training (inclusief cardio);
- enkele minuten voor de training (inclusief cardio): BCAA's;
- Tijdens de krachttraining: 30g dextrose + BCAA's (eventueel creatine erbij);
- Na de cardio: whey + BCAA's (eventueel creatine erbij).

Bang voor de koolhydraten? Geen reden voor overigens, maar indien toch vermeend zeer onwenselijk: Verplaats de cardio zodat deze niet direct na de krachttraining loopt.

Laatst bewerkt:
Een post workout voor de training is dan een pre workout hè!

Terug
Naar boven