AndroidHealthClinic

War on steroids

en hier maar zeuren over dat onder de 21 niet gebruikt moet worden terwijl daar bijna elke scholier die aan footbal of worstelen doet as gebruikt.

Heel simpel: alles gaat om resultaten. Als jij de school kunt helpen met top-prestaties is dat weer meer aanzien in de omgeving dus...

Er zijn veel trainers die het liever niet hebben maar presteren hun teams niet dan moeten zij het veld ruimen dus...
En later bij de Olympische Spelen gebeurt hetzelfde geintje maar niemand die er tegen die tijd nog van opkijkt, je doet het toch al sinds je middelbare schooltijd?

!!BarmaN!! zei:
en hier maar zeuren over dat onder de 21 niet gebruikt moet worden terwijl daar bijna elke scholier die aan footbal of worstelen doet as gebruikt.

Ja, maar dan noem je ook net een van de redenen op waarom men de distributie harder aan wil pakken. ;) Dat men hier zegt dat je onder de 21 niet moet gebruiken heeft niks met een politiek programma van een persoon of partij te maken.

DBC01 zei:
Heel simpel: alles gaat om resultaten. Als jij de school kunt helpen met top-prestaties is dat weer meer aanzien in de omgeving dus...

Er zijn veel trainers die het liever niet hebben maar presteren hun teams niet dan moeten zij het veld ruimen dus...
En later bij de Olympische Spelen gebeurt hetzelfde geintje maar niemand die er tegen die tijd nog van opkijkt, je doet het toch al sinds je middelbare schooltijd?

Om maar te zwijgen over hoe belangrijk het voor multi-nationals als Nike, Adidas, Puma en Reebok is om sporters te hebben die continue op een onmenselijk niveau presteren.

DBC01 zei:
Dat dacht ik ook.

Maar zo langzamerhand lijkt het wel alsof we met die 'war on terrorism' de zaak niet twintig keer erger hebben gemaakt dan die al was.
Vergeet niet hoeveel mensen en bedrijven er grof geld verdienen aan die zogenaamde 'oorlogstijd' en angst. Republikeinen zijn van oudsher machtige mensen uit de defensie-branche die elke vorm van angst voor iets van buitenaf goed kunnen gebruiken.
Één keertje raden wie er voorzitter is van de grootste investeringsbank die zaken doet in het midden-oosten en dus alle belang had bij inname van Irak....? Juist, de papa van Bush, ex-president van de VS! :D:D:D

Tuurlijk, oorlog is ook n bron van inkomsten geworden zeker voor de VS.
De wapenfabrieken doen o.a weer goeie zaken, en als er geen olie in Irak/Koeweit gewonnen werd, zou ik me afvragen of de VS zich er uberhaupt zich mee zou bemoeien. Its all about the Benjamins.

• Topic Starter Topic Starter
axestream zei:
Om maar te zwijgen over hoe belangrijk het voor multi-nationals als Nike, Adidas, Puma en Reebok is om sporters te hebben die continue op een onmenselijk niveau presteren.

Nou, dat betwijfel ik... beter zijn dan de rest is goed, maar geassocieerd worden met verboden middelen ik denk dat dat het einde van je sponsorcontract wel eens kon betekenen....

Als iedereen NIET gebruikt dan is er nog steeds eentje de snelste, de strijd is net zo spannend, alleen de tijden / afstanden etc zullen minder zijn. Kijk bijvoorbeeld naar het schaatsen (als je daar van houdt), ook een buitentoernooi op een laagland baan kan spannend zijn (ook al staan de tijden niet in verhouding tot die van een indoor hooglandbaan).

Dat klopt, ik vindt gebruik van spierversterkende middelen eigenlijk ook alleen maar nut hebben in de BB wereld, daar gaat het vaak erom wie het grootst en mooist gedefinieerd is. T zou smerig zijn als ik bv als profvoetballer net n stuk langer en harder kan rennen als n ander omdat ik aan de speed zit. En ook nutteloos, mocht iedereen in de top van de sportwereld dope gebruiken, gaat het er niet meer om wie het best is, maar wie er de beste combinatie van middelen gebruikt.

Dboll, je praat nu met dubbele tong: "Dat klopt, ik vindt gebruik van spierversterkende middelen eigenlijk ook alleen maar nut hebben in de BB wereld, daar gaat het vaak erom wie het grootst en mooist gedefinieerd is."
Alsof dat niet zonder die middelen kan! :)

Ook zonder die middelen kan je een wedstrijd in grootst en meest gedefinieerd houden, alleen zijn dan de maten kleiner! Net als een hardloopwedstrijd gehouden kan worden en de tijden anders worden.

Al sinds mensenheugenis proberen we ons te bevooroordelen: De Grieken aten al testikels van geiten om hun kracht te vergroten.

Ik hoop dat iemand ooit de oorlog verklaard aan Bush!

Echt die vent doet meer slecht voor de wereld dan goed, ik hoop vooral dat hij niet opnieuw verkozen wordt.

Hij zou zich beter wat meer bezighouden met de economie van de VS. (en dan bedoel ik niet de wapenhandel :rolleyes:)

DBC01 zei:
De media heeft enórme macht in de States, iedereen gelooft alles klakkeloos wat daar wordt gezegd. Als morgen vitamine C in de ban wordt gedaan, verkoopt de detaillist geen tablet meer. En iedereen zweert het af als ware ze het Nieuwe Kwaad genaamd vitamine C hebben ontdekt.
Er zijn heel veel domme en naïeve Amerikanen, maar dat is niet altijd hun schuld. De overheid daar "kweekt hun volk" bijna op die manier. Slecht of fout onderwijs is daar de basis van. Maar net zoals je zegt de media, want het tv kastje is toch zo belangrijk daar...

Alleen al de hele verkiezingsstrijd daar draait om publiciteit op tv - kritisch denken ho maar.

Big T zei:
Ik hoop dat iemand ooit de oorlog verklaard aan Bush!

Echt die vent doet meer slecht voor de wereld dan goed, ik hoop vooral dat hij niet opnieuw verkozen wordt.

Hij zou zich beter wat meer bezighouden met de economie van de VS. (en dan bedoel ik niet de wapenhandel :rolleyes:)

kijk maar uit T strax denken ze nog dat je een tero rist bent :p

voor je het weet verklaard hij oorlog op nederland ;)

de amerikanen waren vast dronken toen ze hem kozen kan het me niet anders voorstellen

bush doet het best goed economisch gezien hoor, clinton had het niet beter kunnen doen iig

wazzup zei:
Nou, dat betwijfel ik... beter zijn dan de rest is goed, maar geassocieerd worden met verboden middelen ik denk dat dat het einde van je sponsorcontract wel eens kon betekenen....

Als iedereen NIET gebruikt dan is er nog steeds eentje de snelste, de strijd is net zo spannend, alleen de tijden / afstanden etc zullen minder zijn. Kijk bijvoorbeeld naar het schaatsen (als je daar van houdt), ook een buitentoernooi op een laagland baan kan spannend zijn (ook al staan de tijden niet in verhouding tot die van een indoor hooglandbaan).

Ik ben het wel een beetje met je eens hoor, maar dat is mijn mening en ik vrees dat het voor bepaalde merken ook uiterst interesseant is om een atleet onder contract te hebben die als eerste mens de 100m in minder dan 9.5s gaat lopen o.i.d. Men wil ook graag 3 voetbalwedstrijden in 8 dagen zien van hun favoriete club in een tempo dat niet al te slaapverwekkend is. Of kijk eens naar het slopende schema van de NBA en NFL.

Die grote sponsors weten heus wel wat er achter de schermen gebeurd. Je moet je afvragen waarom contracten opgezegd worden. Is het omdat ze vinden dat er niet gebruikt mag worden of is het misschien omdat de publieke opinie is dat bepaald? Kom bij dat het afbreuk doet aan hun boodschap, "met ons product x bent u instaat om tot dergelijk prestaties te komen" terwijl het grote publiek dan zo denkt dat verboden middelen de doorslaggevende factor zijn geweest.

!!BarmaN!! zei:
kijk maar uit T strax denken ze nog dat je een tero rist bent :p

voor je het weet verklaard hij oorlog op nederland ;)

de amerikanen waren vast dronken toen ze hem kozen kan het me niet anders voorstellen

Och ik ben bijna zeker dat de verkiezingen niet 100% eerlijk gebeuren in de VS. Als je hoort wat er de laatste keer allemaal misging bij het tellen van de stemmen, zou me niet verbazen dat er gemanipuleerd werd en wordt.

Ik herinner me nog dat iemand in België in het blad "HUMO" een paar anti-Bush uitspraken had gedaan,

vervolgens verplichte het witte huis (dacht ik) HUMO om zich te verontschuldigen voor deze uitspraken.
Dus het recht van vrije meningsuiting geldt daar blijkbaar niet.

braadkip zei:
bush doet het best goed economisch gezien hoor, clinton had het niet beter kunnen doen iig
Jij kent blijkbaar de huidige economie niet in de VS, die is nog nooit zo slecht geweest.

Dan liever de "geile rokkenjager" Clinton.

hum volgens een goede bron (ben link kwijt) doet bush het juist wel goed

Onder bush is er een gigantisch aantal banen gecreeert. Maar omdat de bevolkginsgroei zo groot is, stijgt de werkloosheid. De werkloosheid is echter nog vele en vele malen lager dan in NL.

Er stonden nog veel meer punten, helaas ben ik die voor een groot deel vergeten :) hopelijk vind ik die bron nog.

Op veel punten is de amerikaanse economie stukken beter als voorheen. Helaas wordt er zo met de informatie omgegaan dat het lijkt alsof het daar 1 zooitje is. Terwijl het omgekeerde waar is.

Laatst bewerkt:
verkiezingen is altijd bulschit eigenlijks. eerst liegen ze alles aan elkaar vertellen hoe geweldig het word als hun president worden en wat ze allemaal gaan doen en als het er op aan komt. doen ze wat compleet anders.

braadkip zei:
hum volgens een goede bron (ben link kwijt) doet bush het juist wel goed

Onder bush is er een gigantisch aantal banen gecreeert. Maar omdat de bevolkginsgroei zo groot is, stijgt de werkloosheid. De werkloosheid is echter nog vele en vele malen lager dan in NL.

Er stonden nog veel meer punten, helaas ben ik die voor een groot deel vergeten :) hopelijk vind ik die bron nog.

Op veel punten is de amerikaanse economie stukken beter als voorheen. Helaas wordt er zo met de informatie omgegaan dat het lijkt alsof het daar 1 zooitje is. Terwijl het omgekeerde waar is.
Je bent echt wel verkeerd ingelicht.

George Bush did not entirely create this problem. The bubble and the bust of high technology, the obsession with a strong dollar, the debt build-up of American households--these existed before we got George Bush. The late 1990s were a moment of prosperity and that rarest of economic achievements--full employment. But the boom was based on dreams, illusions, and mortgages. These set the stage for a slump that began in late 2000, from which we have not recovered and will not recover soon.

But Bush has done nothing to make our economic problem better and much to make it worse. We have lost around 2.6 million jobs since he took office, and about 650,000 just since the 2002 election. In the face of this, the bulk of the Bush tax cuts went, notoriously, to the very wealthy, whose spending is little affected. Many middle class Americans will get hit by rising property and sales taxes--at the state and local level. And meanwhile, Bush is bent on eroding pay and working conditions, with the most recent outrage being the assault on fair labor standards affecting overtime. As for the minimum wage? Forget about it.
James K. Galbraith teaches at the LBJ School of Public Affairs at the University of Texas at Austin. He is also Senior Scholar at the Levy Economics Institute

http://www.progressive.org/oct03/galb1003.html

Big T zei:
.....Ik herinner me nog dat iemand in België in het blad "HUMO" een paar anti-Bush uitspraken had gedaan,

vervolgens verplichte het witte huis (dacht ik) HUMO om zich te verontschuldigen voor deze uitspraken.
Dus het recht van vrije meningsuiting geldt daar blijkbaar niet....

Ik weet niet wat voor uitspraken dat waren, maar in nederland kan je ook worden beboet als je de koningin beledigt...

Terug
Naar boven