MuscleMeat

War on steroids

braadkip zei:
hum volgens een goede bron (ben link kwijt) doet bush het juist wel goed

Onder bush is er een gigantisch aantal banen gecreeert. Maar omdat de bevolkginsgroei zo groot is, stijgt de werkloosheid. De werkloosheid is echter nog vele en vele malen lager dan in NL.

Er stonden nog veel meer punten, helaas ben ik die voor een groot deel vergeten :) hopelijk vind ik die bron nog.

Op veel punten is de amerikaanse economie stukken beter als voorheen. Helaas wordt er zo met de informatie omgegaan dat het lijkt alsof het daar 1 zooitje is. Terwijl het omgekeerde waar is.

Mmm weet niet, maar hilter zijn economie was ook goed omdat hij goed in de wapens bezig was niet??

frietbakker zei:
Ik weet niet wat voor uitspraken dat waren, maar in nederland kan je ook worden beboet als je de koningin beledigt...
Ik denk dat het eerder kritiek was, maar daar kan Bush niet tegen blijkbaar.

hum ik betwijfel het hoor

Er kunnen best veel banen verloren zijn gegaan, maar misschien zijn er wel meer gecreeert. De informatie in dat artikel geeft maar 1 kant van de zaak.

Wat nou als er sinds die verkiezingen in 2002 er 700.000 banen zijn gecreeert?

Egt k*t dat ik dat artikel niet kan vinden, want daar spraken ze ook over dit punt.

Big T zei:
Jij kent blijkbaar de huidige economie niet in de VS, die is nog nooit zo slecht geweest.

Dan liever de "geile rokkenjager" Clinton.

Ik weet niet waar jij economie hebt gehad, maar onder Clinton heeft Amerika de grootste economische groei ooit behaald. Niet dat ik een fan van Clinton was, maar Bush is nu al de slechtste president ooit. (op reagan na dan)
Het begrotingstekort van Amerika is nog nooit zo hoog geweest als nu en de economie draait vooral op de oorlogen en absurde hoeveelheden geld die worden uitgegeven aan "beveiliging" Nog een leuk puntje: http://www.nu.nl/news.jsp?n=289551&c=31

Over die banen......Bush heeft 16 miljoen extra banen beloofd, op dit moment moet hij er nog 18 miljoen creeeren, kortom hij is er dus 2 miljoen kwijt.
Het ligt er maar net aan hoe je e.e.a. berekend.

Oh, en over die verkiezingen.....Florida was beslissend bij de verkiezingsuitslag, daar waar ook de hertelling plaats moest vinden op last van het gerechtshof. De hertelling was al te laat, maar werd toch toegelaten door de rechter. Die rechter is voorgedragen door de gouverneur van Florida, Jeb Bush, de broer van......

Wanneer alle stemmen tijdig zouden zijn geteld, en alle formulieren goed zouden zijn ingevuld (wat praktisch onmogelijk was, ik heb ze gezien) dan zouden de democraten met overmacht hebben gewonnen.

Wil je nog meer weten over dit onderwerp of andere wanstanden in de states, dan verwijs ik je graag naar http//:www.michaelmoore.com of http://www.doyouknow.org/

Nog niet overtuigd? Eerst even lezen, dan komt het vanzelf.

binnenkort kan ik weer aan die link komen, ik ben nu ook wel benieuwd.

Iedereen zegt zo snel van Bush doet dit verkeerd en dat verkeerd enz enz. Moet je eens op fok wat positiefs posten over bush, je wordt meteen voor de grootste mogool ooit (op bush na dan :p) uitgemaakt. Stelletje meelopers zijn het :mad:

Ik ben voorstander van Bush en hoop dat hij herkozen wordt.

Tsunami zei:
Ik weet niet waar jij economie hebt gehad, maar onder Clinton heeft Amerika de grootste economische groei ooit behaald. Niet dat ik een fan van Clinton was, maar Bush is nu al de slechtste president ooit. (op reagan na dan)
Het begrotingstekort van Amerika is nog nooit zo hoog geweest als nu en de economie draait vooral op de oorlogen en absurde hoeveelheden geld die worden uitgegeven aan "beveiliging" Nog een leuk puntje: http://www.nu.nl/news.jsp?n=289551&c=31

Over die banen......Bush heeft 16 miljoen extra banen beloofd, op dit moment moet hij er nog 18 miljoen creeeren, kortom hij is er dus 2 miljoen kwijt.
Het ligt er maar net aan hoe je e.e.a. berekend.

Oh, en over die verkiezingen.....Florida was beslissend bij de verkiezingsuitslag, daar waar ook de hertelling plaats moest vinden op last van het gerechtshof. De hertelling was al te laat, maar werd toch toegelaten door de rechter. Die rechter is voorgedragen door de gouverneur van Florida, Jeb Bush, de broer van......

Wanneer alle stemmen tijdig zouden zijn geteld, en alle formulieren goed zouden zijn ingevuld (wat praktisch onmogelijk was, ik heb ze gezien) dan zouden de democraten met overmacht hebben gewonnen.

Wil je nog meer weten over dit onderwerp of andere wanstanden in de states, dan verwijs ik je graag naar http//:www.michaelmoore.com of http://www.doyouknow.org/

Nog niet overtuigd? Eerst even lezen, dan komt het vanzelf.
Prachtige post, je hebt alleen de verkeerde gequote :D

braadkip zei:
binnenkort kan ik weer aan die link komen, ik ben nu ook wel benieuwd.

Iedereen zegt zo snel van Bush doet dit verkeerd en dat verkeerd enz enz. Moet je eens op fok wat positiefs posten over bush, je wordt meteen voor de grootste mogool ooit (op bush na dan :p) uitgemaakt. Stelletje meelopers zijn het :mad:

Ik ben voorstander van Bush en hoop dat hij herkozen wordt.
Ik ben zeker geen meeloper, en al dat negativisme naar Amerika daar ben ik al helemaal tegen.

Maar de waarheid is het enige wat telt. En de waarheid is dat Bush een grote flop was voor Amerika, of men het nu leuk vindt of niet.

frietbakker zei:

Tja ik zou het graag zo zien Frietje, maar het zijn feiten die in die film getoond worden. Dat is jammer voor mij want ik ben helemáál niet links-georienteerd. Rechtse propaganda die link van jou want je moet feiten met feiten onderbouwen.

En da's zo moeilijk want iedereen weet dat de VS inspeelt op angst angst en nogeens angst, alleen willen wij niet zo snel aan die angst geloven, en dat stoort ze enorm. Wat bij hun in de media binnen 24 lukt, maken ze de Europeanen nog in geen 24 jaar wijs.

Bij ons is niet het antwoord alleen maar: Dan nemen we het land in. Ik zal me niet verbazen als de VS over 5 jaar zeggen: We nemen Nederland in in het kader van onze war on drugs.

Big T zei:
Ik ben zeker geen meeloper, en al dat negativisme naar Amerika daar ben ik al helemaal tegen.

Maar de waarheid is het enige wat telt. En de waarheid is dat Bush een grote flop was voor Amerika, of men het nu leuk vindt of niet.

Als er eentje was die Bush steunde dan was het DBC wel, ik ben er zelf eentje van de harde lijn. Maar als je z'n intellectuele vermogens bekijkt, en ziet hoe dóm hij is en overkomt...als je LACHT en GRIJNST 5 seconden voor je op TV komt, om een dramatische rot-mededeling te doen...dan ben je de verkeerde persoon.
Vergeet niet dat ie de verkiezingen niet gewonnen heeft: het aantal stemmen is in de laatste staat even beinvloed door.....juist: zijn broer die er governor is! Heel doorzichtig gepiel daar en de media maakt er een mooi verhaaltje van.

Hey MEMBERS! We zijn toch allemaal tégen CENSUUR???
Raad eens waar de grootste censuur in de westerse wereld wordt toegepast op de media???

Juist ja, your beloved Amerikkka.

Of zo dom zijn om niet door te hebben dat de mic aanstaat terwijl je iemand uitscheldt....verder schijnt Bush ook n niet bijster hoog IQ te hebben, ik las zojuist dat ie slechts n IQ van 91 heeft. En verder vindt ik dat iemand die openlijk voorstander is van het recht om vuurwapens te dragen nooit, maar dan ook nooit in zon dergelijke positie hoort. Wat is het nut ervan: je mag wel n wapen dragen, maar niet gebruiken!! Maar dat zal wel n soort Texaanse tegenstrijdige manier van denken zijn. :rolleyes:

Dat het volk van de VS zo 'democratisch' zon trieste varkensboer als president kiest valt ook wat van te zeggen. Echt n domme lul 1e klas.

LoL@dbol

Bush behoorde juist tot de slimste mensen uit zijn klas toen hij afstudeerde.
Dus met zijn iq is het wel in orde, het is iig beduidend hoger dan de jouwes, afgaande op jou reply.

• Topic Starter Topic Starter
en het dragen van een vuurwapen is een Godgegeven recht (nou ja in de USA dan)

Ik denk ook niet dat Bush dom is, een heel slim ventje dat alles naar zijn hand kan zetten.

Straaljager-piloot word je niet zomaar en Bush was er eentje. Maar een slimme wiskunde-student hoeft helemaal niet briljant te regeren, ik heb het hier duidelijk over: weet je waar je mee bezig bent. En dat weet Bush: Met het verrijken van z'n familie en vrienden die allemaal bij die investeringsbanken hun pensioen bij elkaar graaien over de hoofden van anderen.

Als je ook ziet hoe Bush in de camera kijkt, zo on-ge-lo-fe-lijk DOM! En ik heb die man nog gesteund hoor!
Kijk es naar wat voor commentaar wij hebben op de manier van kijken en overkomen van Balkenende! dat is ook geen serieus te nemen staatsman!
Bush klettert met miljoenen soldaten en CIA maar da's geen persoonlijke daadkracht.
Clinton kon dat beter 'spelen'.

De uitstraling van bush en manier op hoe hij over komt is idd heel erg slecht.

Maar ja aan de andere kant heeft het zo weer zijn voordelen. Clinton met zijn babyface kwam betrouwbaar over en hij is ook een master in het liegen. Ik zou mensen zoals clinton en reagon totaal NIET vertrouwen op geen enkel punt wat ze ooit gezegt hebben.

Bush komt dan misschien wel als een mogool over, maar ook als een persoon die zeer slecht is in het liegen, en dat maakt hem stukken betrouwbaarder dan bv clinton en reagon. Jammer dat veel mensen eigenschappen zoals domheid toeschrijven aan de uitstraling van bush, terwijl een persoon met een uitstraling zoals clinton veel gevaarlijker kan zijn.

braadkip zei:
LoL@dbol

Bush behoorde juist tot de slimste mensen uit zijn klas toen hij afstudeerde.
Dus met zijn iq is het wel in orde, het is iig beduidend hoger dan de jouwes, afgaande op jou reply.

Oei nu ben ik pas beledigd :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Triest, triest zeer triest om meteen te gaan beledigen, maar ja wat kun je verwachten van iemand die n pistool tegen zn kop houdt op n foto :D :D

Jij hebt wel iets van Bush weg , die man begint ook al gauw te beledigen, en dat durft mij iets te vertellen over IQ. Nogmaals :D :D

Kan merken dat je net de puberteit voorbij bent.

Laatst bewerkt:
hahahaha kan merken dat jij net de puberteit bent in gegaan :D:D

die voelen zich ook snel aangevallen en nemen alles persoonlijk op en hebben niet door dat ik maar een grapje maak :D:D

Jij hebt wel iets van Bush weg , die man begint ook al gauw te beledigen, en dat durft mij iets te vertellen over IQ.

Dus mensen die andere gauw beledigen zijn dom? haha ik zie het verband niet :D:D

nogmaals :D:D

braadkip zei:
hahahaha kan merken dat jij net de puberteit bent in gegaan :D:D

die voelen zich ook snel aangevallen en nemen alles persoonlijk op en hebben niet door dat ik maar een grapje maak :D:D

Dus mensen die andere gauw beledigen zijn dom? haha ik zie het verband niet :D:D

nogmaals :D:D

Ik begrijp dat je op jouw leeftijd nog niet zo goed verbanden kunt leggen, dat neem ik je ook niet kwalijk, en als je iets verder had gekeken dan je jonge neusje, dan had je geweten dat ik inmiddels iets te oud ben om de puberteit nog in te kunnen gaan. Mss dat ik ooit nog s last krijg van n midlife, en dan zou t kunnen dat ik mezelf moet dwingen qua gedrag in jouw richting te gaan om me wat jonger te voelen, maar die kans acht ik klein.

En ja, niet goed kunnen argumenteren en daardoor snel geneigd om te gaan beledigen noem ik zeer zeker dom.Je hebt tot nog toe niet kunnen onderbouwen waarom je aan de hand van mijn reply mn IQ lager inschat dan dat van Bush, waarschijnlijk omdat ik gewoonweg feiten weergeef en daar mijn persoonlijke mening aan koppel.

Maar ik neem je niets kwalijk, verstand komt met de jaren.Ook ik ben nog lang niet uitgeleerd.

Jongens, we gaan weer op de man spelen in plaats van ons bij het thema te houden.
Dit is pas nog gebeurd in de testo-thread, maar zal niet weer gebeuren.

Wil iemand een paar dagen 'afkoelen' dan is dat geen probleem.
Ik ben het een beetje moe om telkens weer bij dezelfden te moeten ingrijpen als het om discussieren gaat. Verdedig dus je standpunt maar verzandt NIET in het beoordelen van elkaars puberaliteiten.Fel zijn mag, over het onderwerp dus, waar we over praten, niet andermans persoonlijkheid, boeit namelijk niemand.

Dank u.
En de waarschuwing lijkt me duidelijk genoeg.

Terug
Naar boven