MuscleMeat

War on steroids

Of zo dom zijn om niet door te hebben dat de mic aanstaat terwijl je iemand uitscheldt....verder schijnt Bush ook n niet bijster hoog IQ te hebben, ik las zojuist dat ie slechts n IQ van 91 heeft. En verder vindt ik dat iemand die openlijk voorstander is van het recht om vuurwapens te dragen nooit, maar dan ook nooit in zon dergelijke positie hoort. Wat is het nut ervan: je mag wel n wapen dragen, maar niet gebruiken!! Maar dat zal wel n soort Texaanse tegenstrijdige manier van denken zijn.

Dat het volk van de VS zo 'democratisch' zon trieste varkensboer als president kiest valt ook wat van te zeggen. Echt n domme lul 1e klas.

jonge.. sorry hoor maar zeg nou zelf.. straalt deze reply inteligentie uit?

En ja, niet goed kunnen argumenteren en daardoor snel geneigd om te gaan beledigen noem ik zeer zeker dom.Je hebt tot nog toe niet kunnen onderbouwen waarom je aan de hand van mijn reply mn IQ lager inschat dan dat van Bush, waarschijnlijk omdat ik gewoonweg feiten weergeef en daar mijn persoonlijke mening aan koppel.

Jij bent ook niet egt snel in het leggen van verbanden.. Jou reply kwam zo dom over op mij dat ik daaruit opmaakte dat jou iq wel lagers moet zijn dan die van Bush.

Maar zullen we dan nu weer de discussie hervatten :p wat er vanover is teminste.

Als je toch mijn waarschuwingen negeert Braadkip, zeg het even dan kan meteen een eind aan jouw bijdrage breien. Lijkt me niet wenselijk.

Ja laten we maar weer ontopic gaan, elkaar persoonlijk aan gaan vallen heeft niemand iets aan. De meningen over Bush zijn nu eenmaal verdeeld.Ik denk dat ze beter de tijd en energie die ze dan in 'war on steriods' zouden steken. gebruiken in the 'war on drugs' en de vaak daaraan gerelateerde criminaliteit.

Er wordt o.a door de VS afgegeven op het drugsbeleid in nederland, maar de VS zal ook nooit drugsvrij zijn.

Mooi artikel uit de Elsevier; gaat over die misvattingen over amerika en Bush en dat wij in Europa nog wel wat kunnen leren van die cowboys.

Vond toch mooi hoe de hele wereld over Bush viel en dan blijkt nu;

* Kyoto-verdrag, Bush ondertekent niet; 'nu wordt steeds meer duidelijk dat het verdrag honderden miljarden kost - en vrijwel niets oplevert'

@ Tw; "je hoopte dat iemand Amerika nog eens de oorlog verklaard?"

haha, das een geintje toch?! :)

@ Braadkip; joow bro, je kijkt teveel naar die zgn banengroei, maar zo goed is die economie nog niet daar. Die banengroei viel laatst juist zwaar tegen.

En iemand anders zei het al, onder Clinton ging het economisch juist perfect, begrotingsoverschot.

bekende bb zijn de lul

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven