- Waardering
- 3.699
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mentzer had een minder goede V / minder wijde schouders. Hij was wel vol en blokkerig, maar terwijl Arnold een meer atletisch en esthetisch figuur had. Arnold zijn poses zagen er ook allemaal prachtig uit, hij had de goede lengte en dikte om het geheel er mooi te laten uitzien. Zelfs als Mentzer 'zijn zaakjes voor elkaar' had gehad, dan nog had hij nooit gewonnen volgens mij![]()
mytische proporties ? Waarom vermeld je dan alleen arm en borst?
Feit dat die twee spiergroepen als er over Arnie gesproken word altijd naar voren komen zegt eigenlijk genoeg over z'n proporties.
Is Mentzer trouwens ook die gast met de snor in Pumping Iron met die langzame posing style?
Omdat het de combinatie van die 2 met de rest van zijn lichaam is dat hem zo speciaal maakt.
OK, Beachboylook (borst+armen) is special.
Ieder z'n mening
Ik ben best wel'van mening dat hij vvor het populairiseren van de sport een grote rol heeft gespeld (ben trouwens niet zeker of daar wel blij mee ben) maar,
ik vind hem niet de grootste, niet de beste, niet de meest symetrische, en zeker niet de meest proportionele BB allertijden.

OK, Beachboylook (borst+armen) is special.
Ieder z'n mening
Ik ben best wel'van mening dat hij vvor het populairiseren van de sport een grote rol heeft gespeld (ben trouwens niet zeker of daar wel blij mee ben) maar,
ik vind hem niet de grootste, niet de beste, niet de meest symetrische, en zeker niet de meest proportionele BB allertijden.
Heb nog nooit iemand op het strand gezien die vergelijkbaar was met Arhnhohld.
Borst + biceps is een beachboylook. Dat hij een zeer grote borst en biceps, maakt niet uit.
Benen stellen ook niet zoveel voor. Benen zien er altijd sjiek uit met een beetje massa + gortdroog zijn.
Het valt toch niet te ontkennen dat arnold totaal niet symmetrisch is.
Tegenwoordig worden ze hiermee zwaar afgestraft, maar voor arnold is het blijkbaar 'ok' gewoon omdat het 'arnold' is.
Ik wou net zeggen. In zijn prime time was hij echt alles behalve een beachboy.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]