MuscleMeat

Was Arnold de grootste?

mytische proporties ? Waarom vermeld je dan alleen arm en borst?

Feit dat die twee spiergroepen als er over Arnie gesproken word altijd naar voren komen zegt eigenlijk genoeg over z'n proporties.

Mentzer had een minder goede V / minder wijde schouders. Hij was wel vol en blokkerig, maar terwijl Arnold een meer atletisch en esthetisch figuur had. Arnold zijn poses zagen er ook allemaal prachtig uit, hij had de goede lengte en dikte om het geheel er mooi te laten uitzien. Zelfs als Mentzer 'zijn zaakjes voor elkaar' had gehad, dan nog had hij nooit gewonnen volgens mij :)

Op wat voor soort atleet leek Arnold dan met zijn in verhouding enorme biceps/borst en midsection van niks? Dan ziet Mentzer er eerder uit als een sporter.

Zowiezo vind ik Mentzer voller en completer fysiek dan Arnold hebben (met name buik/benen). En daarmee ook beter.

heeft iemand trouwens filmpjes van de beruchte 1980 Olympia?

mytische proporties ? Waarom vermeld je dan alleen arm en borst?

Feit dat die twee spiergroepen als er over Arnie gesproken word altijd naar voren komen zegt eigenlijk genoeg over z'n proporties.

Omdat het de combinatie van die 2 met de rest van zijn lichaam is dat hem zo speciaal maakt.
Hij heeft iets "larger than life"

soit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mentzer is ook af imo

Is Mentzer trouwens ook die gast met de snor in Pumping Iron met die langzame posing style?

Thx, ze lijken iig wel veel op elkaar met die snorren en kapsel :p

Mentzer en Arnold waren als kat en hond btw

Omdat het de combinatie van die 2 met de rest van zijn lichaam is dat hem zo speciaal maakt.

OK, Beachboylook (borst+armen) is special.

Ieder z'n mening

Ik ben best wel'van mening dat hij vvor het populairiseren van de sport een grote rol heeft gespeld (ben trouwens niet zeker of daar wel blij mee ben) maar,

ik vind hem niet de grootste, niet de beste, niet de meest symetrische, en zeker niet de meest proportionele BB allertijden.

Ieder z'n mening

Ik ben best wel'van mening dat hij vvor het populairiseren van de sport een grote rol heeft gespeld (ben trouwens niet zeker of daar wel blij mee ben) maar,

ik vind hem niet de grootste, niet de beste, niet de meest symetrische, en zeker niet de meest proportionele BB allertijden.

Maar wel de meest charismatische?;)

Ik vind hem ook niet de grootste, beste, meest symetrische en meest proportionele BB allertijden.

Zijn proportie is anders..... gewoon Arnold.

Op die punten die jij noemt kan ik meteen 100 BB'ers bedenken die beter zijn dan Arnold.

Maar wie is dan de grootste? Wat zijn de criteria om de grootste te zijn btw?

Arnold was een super bodybuilder die er beter uitzag dan de meeste van nu. Desondanks vind ik hem niet de beste. Ik vond bijvoorbeeld zijn rug niet echt super. Die biceps piek is weliswaar zeer nice

Vergelijking van Ronnie en Arnold.
Duidelijk verschil in benen hé? :D
Arnold is normaal gezien trouwens 3 cm groter dan Ronnie die 1.8 m is.
arnie-ronnie.jpg

Ieder z'n mening

sorry jonge, maar beachboylook? wat een onzin

Ik wou net zeggen. In zijn prime time was hij echt alles behalve een beachboy.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Borst + biceps is een beachboylook. Dat hij een zeer grote borst en biceps, maakt niet uit.
Benen stellen ook niet zoveel voor. Benen zien er altijd sjiek uit met een beetje massa + gortdroog zijn.

Het valt toch niet te ontkennen dat arnold totaal niet symmetrisch is.
Tegenwoordig worden ze hiermee zwaar afgestraft, maar voor arnold is het blijkbaar 'ok' gewoon omdat het 'arnold' is.

Borst + biceps is een beachboylook. Dat hij een zeer grote borst en biceps, maakt niet uit.
Benen stellen ook niet zoveel voor. Benen zien er altijd sjiek uit met een beetje massa + gortdroog zijn.

Het valt toch niet te ontkennen dat arnold totaal niet symmetrisch is.
Tegenwoordig worden ze hiermee zwaar afgestraft, maar voor arnold is het blijkbaar 'ok' gewoon omdat het 'arnold' is.

Voor iemand van 1.88 vind ik ze wel zeker okee op die foto. Kon mij niet herinneren dat er in die tijd iemand van die lengte veel grotere benen had.

Arnold 1.88?

Vreemd, als ik er magazines uit 1979 bij pakt is hij maar 1.84? ? (6" 1/2"")

Ik dacht dat mensen juist krompen als ze ouder werden, of zijn zijn manier van trainen ook op lengte groei invloed hebben.

Terug
Naar boven