Fitness Seller

Was Arnold de grootste?

beachboy? heel veel mensen zie ik ze hier gewoon vergelijken? ???

Wat voor anabolen hadden ze toen en nu? en hoe is dat spul vooruitgegaan? benieuwd of Mr. R. coleman in de tijd van Arnold groter was geweest, denk het dus echt niet, aangezien zelfs nu arnold's biceps en borst slagen groter zijn als ronnie's borst.

mm11.jpg

mooie foto zeg van die Mike Mentzer
daar had ie zeker mee moeten winnen

Voor iemand van 1.88 vind ik ze wel zeker okee op die foto. Kon mij niet herinneren dat er in die tijd iemand van die lengte veel grotere benen had.

Eerste die bij me op komt, Lou Ferrigne (die zelfs nog langer was dan Arnie)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zelfs Nubrets en Beckles benen zijn zo te zien groter.

beachboy? heel veel mensen zie ik ze hier gewoon vergelijken? ???

Wat voor anabolen hadden ze toen en nu? en hoe is dat spul vooruitgegaan? benieuwd of Mr. R. coleman in de tijd van Arnold groter was geweest, denk het dus echt niet, aangezien zelfs nu arnold's biceps en borst slagen groter zijn als ronnie's borst.

Vroeger hadden ze alleen dianabol en deca. Tegenwoordig betere AAS en HGH, slin, IGF-1, etc.

idd hij is +- 184cm a 185 cm

Die was echt geen 1,88 hoor.

Dat was Arnie ook niet. Maar idd TP was een stuk kleiner vraag is alleen betekend kleiner zijn automatisch dikkere benen?

Ik kan me trouwens herinneren ooit eens iets gelezen te hebben dat zijn (Arnie) benen op z'n top 68cm waren (wedstrijd conditie)

Dat was Arnie ook niet. Maar idd TP was een stuk kleiner vraag is alleen betekend kleiner zijn automatisch dikkere benen?

Ik ben zelf 1.87 en mijn ma is 1.75 ofzo en die heeft even lange benen als ik. Heb dus korte benen en ik merk ook dat ik er niet veel voor hoef te doen om ze te laten groeien.

Zowiezo lijkt een kleiner iemand sneller breed.

Allemaal leuk en aardig allemaal, maar ik heb nog niemand gehoord met goede tegenargumenten op mijn post dat arnolds symmetrie op het gebied van zijn biceps te wensen overliet, dat zijn midsection nu niet bepaald tot de betere gerekend kan worden en dat zijn benen nog altijd flink kleiner waren vergeleken met de benen in het huidige pro-circuit.

Allemaal leuk en aardig allemaal, maar ik heb nog niemand gehoord met goede tegenargumenten op mijn post dat arnolds symmetrie op het gebied van zijn biceps te wensen overliet, dat zijn midsection nu niet bepaald tot de betere gerekend kan worden en dat zijn benen nog altijd flink kleiner waren vergeleken met de benen in het huidige pro-circuit.

Zijn benen waren al kleiner vergeleken met zijn tegenstanders van toen (oa Mentzer).

Alsof die lengte er echt zoveel toe doet. Tuurlijk had Arnold wel buffe benen, maar gewoon matig ivg met z'n borst, biceps en de andere deelnemers.

Tuurlijk wel. Waarom denk je dat al die top 3 van bijna elke bb wedstrijd onder de 1.80 is.

Het is gewoon een feit dat je als lang persoon heel veel massa moet kweken voordat je groot oogt.

Tuurlijk wel. Waarom denk je dat al die top 3 van bijna elke bb wedstrijd onder de 1.80 is.

Het is gewoon een feit dat je als lang persoon heel veel massa moet kweken voordat je groot oogt.

Er zit wss wel een kern van waarheid in, maar het is denk ik niet de voornaamste reden waarom Arnold z'n benen relatief gezien klein waren.

Er zit wss wel een kern van waarheid in, maar het is denk ik niet de voornaamste reden waarom Arnold z'n benen relatief gezien klein waren.

Nee dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat ze allemaal boven de 1.80 toen der tijd kleine benen hadden ( naja niet echt klein maar uit verhouding )

Lou had ook echt geen goede benen hoor. Hij was tegen arnold in 75' niet in shape en dan ogen ze wel snel groter omdat ze niet ripped zijn. Maar ik krijg het idee dat jullie met benen alleen maar de quads rekenen, maar vergeet niet de glutes,hams en kuiten ook te beoordelen. En Arnold had gewoon uiteindelijk damm goede kuiten.

en dat ie goede kuiten had zien we hier..
en we zien hier dus ook dat ie gewoon kk dikke poten had.

Terug
Naar boven