- Waardering
- 3.699
Borst + biceps is een beachboylook. Dat hij een zeer grote borst en biceps, maakt niet uit.
Yep, als je voor de strandshowspieren gaat ben je een beachboy.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Borst + biceps is een beachboylook. Dat hij een zeer grote borst en biceps, maakt niet uit.

Voor iemand van 1.88 vind ik ze wel zeker okee op die foto. Kon mij niet herinneren dat er in die tijd iemand van die lengte veel grotere benen had.
Voor iemand van 1.88 vind ik ze wel zeker okee op die foto. Kon mij niet herinneren dat er in die tijd iemand van die lengte veel grotere benen had.
beachboy? heel veel mensen zie ik ze hier gewoon vergelijken?
Wat voor anabolen hadden ze toen en nu? en hoe is dat spul vooruitgegaan? benieuwd of Mr. R. coleman in de tijd van Arnold groter was geweest, denk het dus echt niet, aangezien zelfs nu arnold's biceps en borst slagen groter zijn als ronnie's borst.
mooie foto zeg van die Mike Mentzer
daar had ie zeker mee moeten winnen
Dat was Arnie ook niet. Maar idd TP was een stuk kleiner vraag is alleen betekend kleiner zijn automatisch dikkere benen?
aangezien zelfs nu arnold's biceps en borst slagen groter zijn als ronnie's borst.
Allemaal leuk en aardig allemaal, maar ik heb nog niemand gehoord met goede tegenargumenten op mijn post dat arnolds symmetrie op het gebied van zijn biceps te wensen overliet, dat zijn midsection nu niet bepaald tot de betere gerekend kan worden en dat zijn benen nog altijd flink kleiner waren vergeleken met de benen in het huidige pro-circuit.
Alsof die lengte er echt zoveel toe doet. Tuurlijk had Arnold wel buffe benen, maar gewoon matig ivg met z'n borst, biceps en de andere deelnemers.
Tuurlijk wel. Waarom denk je dat al die top 3 van bijna elke bb wedstrijd onder de 1.80 is.
Het is gewoon een feit dat je als lang persoon heel veel massa moet kweken voordat je groot oogt.
Er zit wss wel een kern van waarheid in, maar het is denk ik niet de voornaamste reden waarom Arnold z'n benen relatief gezien klein waren.