XXL Nutrition

Was ik maar een ecto

Bezoekers in dit topic

axestream

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
5.504
Waardering
5
Dat zou voor mij echt perfect zijn. Gewoon de spuit er in, veel vreten en lekker groot worden zonder me zorgen te maken over m'n vetpercentage. Twee keer per jaar kuren met een stack van drie of meer middelen. :D

..en die ecto's maar klagen zeg, mazzelaars! :mad:
 
zucht....endo zijn is niet leuk:(
Maar waarom verw8 ik nu de reacties van veel ectos dat het ecto zijn ook nie alles is?
 
...was ik maar een MESO:D
 
ah jij moet niet zo bitchen vriend
ik moet naar de ****ing 90 kilo
zonder een al te hoog bf
en ik kom zeer moeizaam aan
weet je hoe dat is
om te eten en te eten de 1kilo in de maanden erbij aan te komen waarvan een halve kilo vvm is so quit the bitching
 
ik zeg het gewoon eerlijk
ik ben liever te dik dan te dun
meer is altijd beter als weinig
onthoudt dat
 
etco zijn is ook niet alles Robert :D

Geintje, ben ik ook niet en zal ik ook nooit worden ben een Endo

Volgens mijn vrouwtje houden de meeste vrouwen ook van meer vlees dan een kippebotje..........
 
Niemand is tevreden met zijn lichaam volgens mij...Overal zitten voordelen en nadelen aan.
 
ach iedereen heeft altijd wel wat. ik probeer maar gewoon blij te zijn met mezelf want ik moet het toch nog jaren doen met dit lijf, dus maken we er maar het beste van :rolleyes:
 
inderdaad
oke axestream
eerlijk antwoord
zou je een ecto willen zijn die heel moeizaam aankomt
of een brede endo met hoge bf
 
RobertHosper zei:
zucht....endo zijn is niet leuk:(
Maar waarom verw8 ik nu de reacties van veel ectos dat het ecto zijn ook nie alles is?

Die ecto's moeten gewoon aanvaarden dat ze er de spuit in moeten zetten en dan komt het helemaal goed met ze! :D
 
spiertje16 zei:
inderdaad
oke axestream
eerlijk antwoord
zou je een ecto willen zijn die heel moeizaam aankomt
of een brede endo met hoge bf

Brede ecto met spuit in m'n quads. ;)
 
axestream zei:
Die ecto's moeten gewoon aanvaarden dat ze er de spuit in moeten zetten en dan komt het helemaal goed met ze! :D

de spuit
en alsof je daarmee wel wat aankomt
nou 4 5 kilo spiermassa die je meestal erna verliest omdat je niet gewend bent zulke massa te hebben
ook nog kuren om het vast te houden
ja dat is lekker
 
Ja het voordeel is inderdaad wel dat we een laag vetpercentage hebben. Maar dat is dan ook alles. Soms dan kom ik weleens een dikke meneer tegen en dan zou ik eigenlijk willen vragen, "wat eet jij op een dag?" Maar dat is zo onbeleefd :D
 
hmmm...maar eigelijk kan ik geen endos noemen die pro's zijn..op Joe de Angelis na dan
conclusie endo zijn is niet alles. Ecto wel...neem onze vriend Behrend Breitenstein bijvoorbeeld:D
 
sjongejonge...nog nooit een topic zo snel zien gaan in 5 minuten..van 2 mensen...tot 8 mensen :D
 
spiertje16 zei:
dat was niet de vraag
a er nu dus vanuit dat je skinny bent en moeilijk aankomt

Ecto's kunnen heel goed reageren op AS. Als je droog bent hoef je trouwens niet zo verschrikkelijk groot te zijn om er toch imposant uit te zien.
 
met spuit is wel relaxt denk ik om ecto te zijn.
daarom ga ik dat simuleren door mijzelf te injecteren met vitB12. Zodat ik ook meer eetlust krijg. Want het bovenmatig veel eten is niet zo leuk als het lijkt hoor.
 
axestream zei:
Ecto's kunnen heel goed reageren op AS. Als je droog bent hoef je trouwens niet zo verschrikkelijk groot te zijn om er toch imposant uit te zien.

ja maar dan moet je nog steeds ''niet zo groot '' worden in plaats van dun of heel erg droog
 
Back
Naar boven