MuscleMeat

Wat als een Moslimpartij in de gemeente Rotterdam de grootste partij zou worden?

Bezoekers in dit topic

Ok, ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat de gemiddelde geintergreerde moslim best wel voor zich zelf kan denken.
Ha. Geen enkele gelovige kan voor zichzelf denken. Dat doet een boek voor hen.
 
Ha. Geen enkele gelovige kan voor zichzelf denken. Dat doet een boek voor hen.

Precies, darwinisten lezen elk zin van The Origin of Species, maar slaan altijd het hoofdstuk 'Moeilijkheden' over :rolleyes:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Creationisme afwijzen is een begin, misschien kan hij ooit nog leren om de rest ook kritisch te bekijken.

Precies, darwinisten lezen elk zin van The Origin of Species, maar slaan altijd het hoofdstuk 'Moeilijkheden' over :rolleyes:
Darwinisme leert je net voor jezelf te denken. Darwin heeft nooit mensen geïndoctrineerd maar ze de kans gegeven te ontdekken hoe het leven ontstaan en geëvolueerd is. Ik heb nog nooit een Darwinist aan de deur gehad die me probeerde te overtuigen van zijn gelijk.

Waarom zouden ze trouwens het hoofdstuk 'moeilijkheden' overslaan? Dat hoofdstuk is het beste bewijs dat Darwin kritisch was voor zichzelf, misschien iets voor jou?
 
Darwinisme leert je net voor jezelf te denken. Darwin heeft nooit mensen geïndoctrineerd maar ze de kans gegeven te ontdekken hoe het leven ontstaan en geëvolueerd is. Ik heb nog nooit een Darwinist aan de deur gehad die me probeerde te overtuigen van zijn gelijk.


Niet nodig, dat krijgen we op ons 5e geindoctrineerd op school, zonder enig bewijs.

Waarom zouden ze trouwens het hoofdstuk 'moeilijkheden' overslaan? Dat hoofdstuk is het beste bewijs dat Darwin kritisch was voor zichzelf, misschien iets voor jou?

Dat is het beste bewijs dat zelfs Darwin zijn theorie wel moest verwerpen, als de oplossingen en logica niet gevonden zouden worden (o.a. het oog en oor). Genetica en DNA hebben het bewijs geleverd en zijn theorie is in de 19e eeuw verworpen.

Maar het neodarwinisme komt met de meest vreemde speculaties van trial & error en moedermelk die ontstaan is omdat men zweet ging likken... :roflol::eyes:

En nog steeds claimen dat natuurlijke selectie een teken van evolutie is... grappig!

Ik zeg tegen neodarwinisten: lees The Origin of Species eens een paar keer door ;)
 
Laatst bewerkt:
Je denkt toch niet dat ik mijn tijd nog ga verspillen aan het uitleggen van de vele bewijzen van evolutie aan een wetenschappelijk doof persoon als jij? Go educate yourself.
 
Precies, darwinisten lezen elk zin van The Origin of Species, maar slaan altijd het hoofdstuk 'Moeilijkheden' over :rolleyes:


Ik moest gisteren nog aan je denken Melkisgoed, tijdens een hoorcollege Wereldgeschiedenis. Je idool en beroepsoplichter Von Danicken werd door de prof weggezet als een typisch voorbeeld van figuren die allerlei bizarre pseudo-wetenschappelijke ideeen verzinnen of ontrekken uit van elkaar losstaande fenomenen om het onbekende of discutabele te 'verhelderen' en daar ook vaak nog grof geld mee verdienen.

Was zover ik me herinner voor het eerst dat ik aan iemand van DBB moest denken in RL :(
 
Je denkt toch niet dat ik mijn tijd nog ga verspillen aan het uitleggen van de vele bewijzen van evolutie aan een wetenschappelijk doof persoon als jij? Go educate yourself.

Doe ik al.

Ik moest gisteren nog aan je denken Melkisgoed, tijdens een hoorcollege Wereldgeschiedenis. Je idool en beroepsoplichter Von Danicken werd door de prof weggezet als een typisch voorbeeld van figuren die allerlei bizarre pseudo-wetenschappelijke ideeen verzinnen of ontrekken uit van elkaar losstaande fenomenen om het onbekende of discutabele te 'verhelderen' en daar ook vaak nog grof geld mee verdienen.

Was zover ik me herinner voor het eerst dat ik aan iemand van DBB moest denken in RL :(

Prof is zeker een Darwinist die niet openstaat voor andere logische theorieeen?

Pseudo-wetenschap zegt hij, wat zeggen hoge wetenschappers hierover?

Lord Solly Zuckerman is één van de bekendste en meest gerespecteerde wetenschappers van Groot-Brittannië. Hij werd geëerd met de titel ‘Lord” voor zijn bijdrage aan de wetenschap. Zuckerman is een evolutionist.

Zuckerman heeft ook een interessant ‘spectrum van wetenschappen’ gemaakt. Hij vormde een spectrum van wetenschappen en ordende die van wetenschappelijk tot die wetenschappen die hij als onwetenschappelijk zag.


Volgens het spectrum van Zuckermen zijn de wetenschappelijkste – dat is, afhangend van concrete data – wetenschapsvelden scheikunde en natuurkunde. Daarna komen de biologische wetenschappen en daarna de sociale wetenschappen. Aan het uiterste einde van het spectrum, wat het gedeelte is dat als het meest onwetenschappelijk gezien wordt, zijn concepten van paranormale waarneming zoals telepathie en het zesde zintuig en uiteindelijk ‘de menselijke evolutie’. Zuckerman legt zijn redenering daarvoor uit:


Dan verwijderen wij ons van het register van de objectieve waarheid naar die velden van zogenaamde biologische wetenschap, zoals de buitenzintuigelijke waarneming of de interpretatie van de fossielengeschiedenis van de mens, waar voor de gelovigen alles mogelijk is – en waar de streng gelovige soms in staat is om tegelijkertijd in verschillende tegenstrijdige dingen te geloven.

Solly Zuckerman, Beyond the ivory tower,
New York : Toplinger Publications, 1970, p.19.




Dat heb ik al eerder uitgelegd in deze topic:​





Wel leuk dat je aan me dacht :)

Bovendien heb ik nooit gezegd dat ik 100% in Danicken geloof, ik ben en blijf agnost.
 
Back
Naar boven