MuscleMeat

Wat als Hitler gewonnen had?

Bezoekers in dit topic

dat zulle ze niet vinden want ik zit in mn kelder als ze komen ;)

komt nog s bij dat ook al vinden ze me wel, ze me toch niet kunnen testen omdat ik een niet te penetreren huid heb ;)
 
fascisten, extreem-nationalisten etc..
allemaal slijk.. is net als religie een vals geloof...
 
dat zulle ze niet vinden want ik zit in mn kelder als ze komen ;)

komt nog s bij dat ook al vinden ze me wel, ze me toch niet kunnen testen omdat ik een niet te penetreren huid heb ;)

hehehe.. aller dan zidde toch goe dicht bij je voorraad foods.. :D
 
ik heb hier witte bolletjes voor een jaar op voorraad ;)
 
hmm.. Het was natuurlijk gruwelijk..
En Ik weet zeker dat hetvolgende wat ik hieronder zeg komt omdat ik het zelf niet heb meegemaakt.

Maar moet je voorstellen dat we nu nog meer gehandicapten hadden en 6miljoen mensen erbij.. ik bedoel damn, het zou echt te druk zijn. Verder hebben we geleerd dat sommige dingen niet uit de hand moeten groeien.. En dan hadden we misschien nu niet alleen het allah is groot probleem, maar ook het jodenprobleem erbij!

Als je zonder gevoel kijkt is het een slim plan om alles ff zuiver te maken. Gewoon ff orde scheppen na die eeuwen van een rommelige chaos van wanorde.. Geestelijk gehandicapten weg... net als in de film 300. Dat vergassen was dan ook wel de slimste optie, meest effectieve.. Een sterk ras. Mag je van mij part best kiezen met welk ras je mixt, als je maar geen zwakkelingen voortplant. Alhoewel ik moet zeggen dat volgends deze redenatie ikzelf er ook niet zou zijn geweest ivm. mijn voorouders e.d.

Kijk als je dan je gevoel erbij ga gebruik dan is het gruwelijk, vooral als je mensen kende enzo, maar hij had het wat betreft dat opruimen enzo wel slim aangepakt. Nog gebruiken wat je gebruiken kan qua sierraden, haar enzo... het is luguber en verkeerd en afgrijselijk.. maar wel slim.

WTF, je spoort niet.

Als we dan toch gaan zuiveren, met jouw scheve oog ga je er ook aan.
 
dat zulle ze niet vinden want ik zit in mn kelder als ze komen ;)

komt nog s bij dat ook al vinden ze me wel, ze me toch niet kunnen testen omdat ik een niet te penetreren huid heb ;)

niks juicen voor jou.. :cool:
a true natural!! :bow:
 
WTF, je spoort niet.

Als we dan toch gaan zuiveren, met jouw scheve oog ga je er ook aan.

ai.. das in Belgische jargon niet goed voor een meisje..
geen spoor.. :(
 
Mensen die genocide goed willen praten mogen ze van mij afvoeren in een veewagon, er uit schoppen en dan afvoeren naar een mooie doucheruimte. Hoeven ze niet eens echt vergast te worden maar dan weten ze een beetje hoe het aanvoelt.
 
WTF, je spoort niet.

Als we dan toch gaan zuiveren, met jouw scheve oog ga je er ook aan.

hmm.. Het was natuurlijk gruwelijk..
En Ik weet zeker dat hetvolgende wat ik hieronder zeg komt omdat ik het zelf niet heb meegemaakt.


.....

Alhoewel ik moet zeggen dat volgens deze redenatie ikzelf er ook niet zou zijn geweest ...

Kijk als je dan je gevoel erbij ga gebruik dan is het gruwelijk, vooral als je mensen kende enzo, ... het is luguber en verkeerd en afgrijselijk..

Als je het erg oppervlakkig bekijkt vind ik het wel slim plan. Ik stem er niet voor, maar als ik aan de andere kant van het verhaal een poging doet om te kijken dan komt er als mijn antwoord mijn vorige post uit. Maar als mens met gevoel.. zou ik zoiets nooit kunnen, het is meer een hersenspinsel die ik deelde.
 
Mensen die genocide goed willen praten mogen ze van mij afvoeren in een veewagon, er uit schoppen en dan afvoeren naar een mooie doucheruimte. Hoeven ze niet eens echt vergast te worden maar dan weten ze een beetje hoe het aanvoelt.

ik denk als ze echt weet wat ze verteld ze er anders gaat over denken..
het verhaaltje is zowaar uit lucht gegrepen.. en heeft weinig fundering..
maar OK, de basis voor een goei fascistje is er wel..
Aanmelden bij de Lebensbaum... :D
 
:roflol:

en sophie, wat moeten we met krakers doen volgens jou?
 
Als je het erg oppervlakkig bekijkt vind ik het wel slim plan. Ik stem er niet voor, maar als ik aan de andere kant van het verhaal een poging doet om te kijken dan komt er als mijn antwoord mijn vorige post uit. Maar als mens met gevoel.. zou ik zoiets nooit kunnen, het is meer een hersenspinsel die ik deelde.

je moet eens dringend een actuele genocide als bvb in Afrika bekijken..
kinderhoofdjes afhakken, kinderen tot oude vrouwen op grote schaal verkrachten etc...
dan ga je dat allemaal anders inschatten..
 
bij bek in eksjon ben jij wel s in afrika geweest dan
 
je moet eens dringend een actuele genocide als bvb in Afrika bekijken..
kinderhoofdjes afhakken, kinderen tot oude vrouwen op grote schaal verkrachten etc...
dan ga je dat allemaal anders inschatten..

Gaan die oude vrouwen ook weer eens van bil! :rolleyes:
 
bij bek in eksjon ben jij wel s in afrika geweest dan

Nee, ik ken mensen vrij goed die daar geregeld zakelijk vertoeven..
EN zet uw TV eens op iets anders dan Teletubbies en kijk eens naar BBC of beters..
Surf eens achter iets anders dan... en je vindt... :D
 
hmm.. Het was natuurlijk gruwelijk..
En Ik weet zeker dat hetvolgende wat ik hieronder zeg komt omdat ik het zelf niet heb meegemaakt.

Maar moet je voorstellen dat we nu nog meer gehandicapten hadden en 6miljoen mensen erbij.. ik bedoel damn, het zou echt te druk zijn. Verder hebben we geleerd dat sommige dingen niet uit de hand moeten groeien.. En dan hadden we misschien nu niet alleen het allah is groot probleem, maar ook het jodenprobleem erbij!

Als je zonder gevoel kijkt is het een slim plan om alles ff zuiver te maken. Gewoon ff orde scheppen na die eeuwen van een rommelige chaos van wanorde.. Geestelijk gehandicapten weg... net als in de film 300. Dat vergassen was dan ook wel de slimste optie, meest effectieve.. Een sterk ras. Mag je van mij part best kiezen met welk ras je mixt, als je maar geen zwakkelingen voortplant. Alhoewel ik moet zeggen dat volgends deze redenatie ikzelf er ook niet zou zijn geweest ivm. mijn voorouders e.d.

Kijk als je dan je gevoel erbij ga gebruik dan is het gruwelijk, vooral als je mensen kende enzo, maar hij had het wat betreft dat opruimen enzo wel slim aangepakt. Nog gebruiken wat je gebruiken kan qua sierraden, haar enzo... het is luguber en verkeerd en afgrijselijk.. maar wel slim.

De eerlijkheid van je gedachte heeft iets moois, BUT IT'S WRONG. Niet alleen omdat het ethisch onjuist is, maar ook omdat je er van uitgaat dat wij het werk van de natuur kunnen doen: natuurlijke selectie.

Natuurlijke selectie heeft nl. variatie nodig en wij hebben a. niet genoeg inzicht in de systemen daarachter en b. niet genoeg inzicht in het fitnesslandschap waarin variatie en selectie plaatsvinden.
Op zich vallen veel gehandicapten hierbuiten, omdat ze idd zeer onwaarschijnlijk een voordeel gaan opleveren voor het voortbestaan van de soort.
Maar dat brengt je automatisch op het punt wat wel en niet gehandicapt genoeg is: Down syndroom? Meervoudig gehandicapte kinderen? Je bent genoodzaakt een scheidingslijn te trekken en die scheidingslijn wordt in dit geval bepaald door het selectievoordeel dat het gaat opleveren en dat konden we nu juist net niet bepalen.

Je stelt natuurlijk wel prachtig aan de orde hoe mijlenver verschillende stromingen binnen de ethiek van elkaar af kunnen liggen. Ik denk dat je wel geïnteresseerd zult zijn in Peter Singer's visie op abortus en het in leven houden van prematuren. :thumbs:

Overigens vraag ik me af of we in Nederland niet eens moeten gaan kijken naar de algemeenheid van het 'X is groot probleem'. Christenen, dierenactivisten, Moslims, Joden, moslimhaters; allemaal fundamentalisten die de Nederlandse maatschappij sterk negatief hebben beïnvloed/kunnen beïnvloeden.
 
Back
Naar boven