AndroidHealthClinic

Wat als Hitler gewonnen had?

Nog mooier is dat Cirkel verwijst naar de amoebes van vho en ihr. Twee zwaar negationistische sites. IHR is overigens dood als een pier en VHO met zijn Codoh-forum is helemaal geen plek voor een open discussie. Die negationistische fl*kkeren censureren meningen die hun niet aanstaan.

De enige site waar een open discussie gevoerd kan worden over dit soort onderwerpen is Rodoh. Daar kunnen historici, whackjob negationisten en andere geinteresseerden wel vrij hun postings plaatsen. Ihr en VHO bieden geen nieuwe inzichten maar vooringenomen standpunten op basis van anti semitisme en holocaustontkenning.
Volgens mij was er ooit een rechtzaak in Canada waarin toch bleek dat het geen anti semitisme was.....:rolleyes:

Nog mooier is dat Cirkel verwijst naar de amoebes van vho en ihr. Twee zwaar negationistische sites. IHR is overigens dood als een pier en VHO met zijn Codoh-forum is helemaal geen plek voor een open discussie. Die negationistische fl*kkeren censureren meningen die hun niet aanstaan.

De enige site waar een open discussie gevoerd kan worden over dit soort onderwerpen is Rodoh. Daar kunnen historici, whackjob negationisten en andere geinteresseerden wel vrij hun postings plaatsen. Ihr en VHO bieden geen nieuwe inzichten maar vooringenomen standpunten op basis van anti semitisme en holocaustontkenning.

jij zit ook overal?

heb je uberhaupt nog wel tijd om te werken, of is dit je werk?
:D

Bomfragmenten n al de andere bewijzen ervoor liegen ook niet. Tijdens 1944-1945 zijn er verscheidene bombardementen uitgevoerd in de nabijheid van Auschwitz waarbij ook Auschwitz geraakt is.:rolleyes:

Yep en daardoor gaan natuurlijk iets van 1 miljoen mensen dood en rest ging dood aan t*fus toch? Toch vreemd dat ze in de buurt van Auschwitz amper tot geen bomkraters gevonden hebben. Behalve dan inslagkraters van mortieren die de Russen op de Duitsers afschoten. Maar dat zorgt niet voor honderduizenden doden tegelijk. Ook onmogelijk natuurlijk, Auschwitz had niet eens de capaciteit om zoveel mensen tegelijk te huisvesten.

Waar zijn de mensen, Cirkel? Umgesiedeld zeker, de lucht in.

Show me, als er al slachtoffers zijn gevallen door dat soort bombardementen dan valt het in het niet bij de massavernietiging door de slachters van Hitler.
Onzinnige uitspraak, David Cole (een jood ja) heeft duidelijk bewezen dat er nu onzin uit je voortkomt.

Yep en daardoor gaan natuurlijk iets van 1 miljoen mensen dood en rest ging dood aan t*fus toch? Toch vreemd dat ze in de buurt van Auschwitz amper tot geen bomkraters gevonden hebben. Behalve dan inslagkraters van mortieren die de Russen op de Duitsers afschoten. Maar dat zorgt niet voor honderduizenden doden tegelijk. Ook onmogelijk natuurlijk, Auschwitz had niet eens de capaciteit om zoveel mensen tegelijk te huisvesten.

Waar zijn de mensen, Cirkel? Umgesiedeld zeker, de lucht in.
Nee, Auschwitz had de mogelijkheid om al de doden te huisvesten.

Daarbij denk ik dat je ook graag over het Leuchter-rapport heenleest?

Ehmm, dat pact was er!!
Na de inval in Polen hebben Hitler en Stalin een niet-aanvalspact gesloten. Hitler heeft dat verbroken. Had ie dat niet gedaan en gewacht tot de stuatie in West-Europa stabiel(er) was, dan had ie hoogst waarschijnlijk wel Moskou bereikt, terwijl ie daar nét niet in geslaagd is. Inpalming van Moskou had hoogst waarschijnlijk ook de val van de Sovjet-unie veroorzaakt.
Stalin had tot op 't moment van de Duitse inval geen enkel vermoeden dat Hitler het pact zou verbreken, anders had ie wel z'n troepen naar de grens gestuurd. De bevolking had er geen vertrouwen in, Stalin wel.

Stalin had nog genoeg ruimte in Siberie daar heeft hij ook al de fabrieken en oorlogsindustrie heen verhuisd ,denk niet dat de Sovjet-Unie gevallen was dan, zou wel een aderlating geweest zijn maar dat is altijd al het voordeel geweest van Rusland ,ze konden telkens verder oostwaarts en wat ze achter lieten vernietigden ze (tactiek verschroeide aarde).

Volgens mij was er ooit een rechtzaak in Canada waarin toch bleek dat het geen anti semitisme was.....:rolleyes:

Toch niet de zaak tegen jouw vriend Zundel waarbij die andere mong**l Fred Leuchter optrad als expert? Diezelfde Zundel zit nu dus wel vast in Duitsland vanwege zijn gestoorde ideeen.

De geallieerden hebben bombardementen uitgevoerd rondom Auschwitz maar dan gericht op de industrie en wapenproductie in de buurt gelegen. Er waren plannen, of in ieder geval stemmen om de kampen zelf te vernietigen om zo de joodse vernietiging te stagneren maar die zijn om een aantal enigszins logische redenen nooit uitgevoerd, wel zijn mogelijk toevoerswegen, met name treinverbindingen doelwit geweest.

Onzinnige uitspraak, David Cole (een jood ja) heeft duidelijk bewezen dat er nu onzin uit je voortkomt.

David Cole is ook een debiel

Nee, Auschwitz had de mogelijkheid om al de doden te huisvesten.

Daarbij denk ik dat je ook graag over het Leuchter-rapport heenleest?

Het Leuchterrapport is allang bewezen als zijnde 1 grote hoax. Niet voor niks dat dit soort negationisten nog amper actief zijn.

Vrij ziek om te denken dat de holocaust in scene is gezet door de Joden zodat ze een eigen staat konden stichten in Palestina.............

ChristmasSucks.jpg

Ik miste je al in deze topic.

da's dan toch wel weer schattig.

Vergast, er op geëxperimenteerd bedoel je?

Dan stel ik jouw eens deze vraag, wat is meer menselijk, het doden van enkelen zodat er fatsoenlijk onderzoek kan worden verricht waardoor andere levens gered kunnen worden of het laten lijden van miljoenen?

Of natuurlijk alles tegelijk! :cool:

De vraag of het 'menselijk' is, is een zwakke vraag. Want wat is menselijk? Of het een juiste handeling is; tja, stel je de vraag of jij je kinderen aan zou bieden voor experimenten, god verhoede dat je ze ooit krijgt.

Ook het voorstellen van het onderzoek als doden en dán onderzoek plegen is natuurlijk misvormd. Daarbij, mensapen doen het ook heel prima als onderzoeksmateriaal.
En waarom zou je levens willen redden van iets dat je toch als zo triviaal beschouwt dat je er wel op kunt experimenteren tot de dood er op volgt? Maak al die lijdende mensen toch gewoon af, waarom zou je een paar doden kiezen boven het geluk van nog veel meer mensen?
In al je crackpot fundamentalistisch extremisme ben je eigenlijk nog maar een beginneling.

Wat als Hitler gewonnen had? Dan zouden we allemaal nu Lothar,Wolfgang,Dieter of Gunther als naam hebben.

en waren we waarschijnlijk in een FOK Kazerne verwekt :rolleyes:

hoefden we maar 1 taal machtig te zijn fur ganz Europa voor op vakantie ;)

als hitler had gewonnen dan hadden we nu al op mars kunnen wonen, duitsers waren goed in ontwikkelen. Had iedereen lebensraum gehad, nooit meer in een rijtjeshuis wonen, had je geen anti rook campagne gehad, had je overal sportscholen om te trainen(iedereen moest toch ijzersterk zijn) geen troep op de straat(werd je afgeschoten), had je orde en rust:P, geen generaal pardon voor immigranten, die werden gewoon teruggestuurd, Geen Balkellende want poesjes komen niet aan de macht, had je geen Emo's en andere soorten van verwijfde mannen.

Is dit zoon ramp dan?

kan me ergere dingen voorstellen idd
:rolleyes:

hoe zou iemand die te laf is om verantwoordlijkheid te nemen voor zijn/haar daden nu een land kunnen leiden, laat staan de wereld... oja, zo'n mensen bestaan al, politiekers lol

Wie is die "Hitler" in godsnaam???

Ik was nulletje vergeten kan je zien aan waar ik het puntje heb gezet................:o

Wat moet ik zien eigenlijk?
Dat de Joden Duitsland in haar rug hadden gestoken?

Terug
Naar boven