Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Raadseltje ... Hiltler wou een 3e Rijk. Wat is Rijk1 en wat is Rijk2 ?
nog een raadseltje.....
Hoeveel vingers steek ik op?
Duitsland had natuurlijk wel meer landen achter zich dan enkel Japan.
Asmogendheden:
Nazi-Duitsland
Koninkrijk Italië
Japanse Keizerrijk
Koninkrijk Bulgarije
Koninkrijk Hongarije
Koninkrijk Roemenië
Eerste Slowaakse Republiek
Onafhankelijke Staat Kroatië
Koninkrijk Joegoslavië
Zo slim heeft Hitler het uiteindelijk niet gespeeld want had hij voor de oorlog een pact gesloten met Stalin dan had hij niet kunnen verliezen.
Ehmm, dat pact was er!!
Na de inval in Polen hebben Hitler en Stalin een niet-aanvalspact gesloten. Hitler heeft dat verbroken. Had ie dat niet gedaan en gewacht tot de stuatie in West-Europa stabiel(er) was, dan had ie hoogst waarschijnlijk wel Moskou bereikt, terwijl ie daar nét niet in geslaagd is. Inpalming van Moskou had hoogst waarschijnlijk ook de val van de Sovjet-unie veroorzaakt.
Stalin had tot op 't moment van de Duitse inval geen enkel vermoeden dat Hitler het pact zou verbreken, anders had ie wel z'n troepen naar de grens gestuurd. De bevolking had er geen vertrouwen in, Stalin wel.
Als Duitsland niet had opgetreden waren ze alsnog aangevallen door het Rode LegerDe oorlog was niet te winnen, 100% onmogelijk gezien de ontwikkelingen van de verenigde staten op wapen gebied, en dan doel ik op de atoombom en waterstofbom. Ook Hitler had daar plannen voor, maar de amerikanen liepen wel zeker maanden voor op de ontwikkeling van de atoombom, maanden die op dat gebied je einde kunnen betekenen en dan zou hitler nog heel azie moeten veroveren.
De Amerikanen hadden welgeteld 2 atoombommen, de ze hebben gebruikt tegen Japan. Maw. had Hitler geheel Europa en Rusland onder z'n hoede, dan hadden 2 atoombommetjes het verschil niet gemaakt hoor. Hitler zat ook niet ver meer van de productie van atoombommen denk ik.
Hitler had geen intresse in Rusland als lebensraum.Ik bedoel Operatie Barbarossa ,zn militaire top vond het een belachelijk plan maar hij zou en moest Rusland(Lebensraum) hebben...............
Zeg dat even tegen de geschiedenisboeken die communisme bijna goed lopen te keuren. Hetzelfde communisme dat 60 miljoen van hun eigen bevolking over de kling hielp.3, 4 of 6 miljoen vergast.. ieder verlies van leven is er 1 teveel...
1000 jaar.......Uiteindelijk hadden we toch wel gewonnen. Dat kan je niet voor altijd volhouden zo'n "wereldrijk"![]()
Je vergeet de bombardementen van de Geallieerden op kampen EricR. Jij moet onderhand toch wel beter weten of heb je altijd over mijn postings heen gelezen?Meerdere kopstukken die het vernietigen van het Joodse ras aanhalen is voor jou misschien niet gelijk aan systematisch uitroeien voor de niet neo Nazi's is dat wel het geval.
Waar zijn die miljoen umgesiedelde mensen eigenlijk gebleven Cirkel? Doodgegaan aan t*fus zeker?
Inderdaad, Islam zou een vrije religie zijn geweest maar doordat alleen bekeerlingen zouden worden geaccepteerd zouden het er een stuk minder zijn.Dan zou ik nu rustig over straat kunnen lopen met men vriendin zonder dat mocro's ons lastig vielen.
Nee dat heb ik niet maar moet ik nu echt met bewijs komen dat endlosung en lebensraum twee hoofddoelen zijn. Dat is maatschappelijk dusdanig zo geaccepteerd dat ik het op zijn plaats vind de bewijslast om te draaien. Moet heel de wereld Cirkel bewijs leveren of moet Cirkel zijn gelijk bewijzen? Het laatste lijkt me. Gewoonweg meinkampf echt lezen en er wordt een heleboel helder, nee er staat geen handtekening onder en het is geen officieel bevel maar een boek. Tel daar de artefacten zoals de vernietingskampen bij op de Neurenberg processen en het onderzoek naar die tijd zoals in NL het NIOD. Nee is zie niet in waarom ik Cirkel nog meer bewijs zou leveren.

Ook in NEDERAND kennen we meer dan voldoende cencuur wat betreft de 2e WO.Daarom heb je in bepaalde landen nog internet-censuur............
Je vergeet de ontelbare Islamitische landen welke Hitler steunden. En de 'bezette' gebeiden welke Hitler voor meer dan 90% steunden.Duitsland had natuurlijk wel meer landen achter zich dan enkel Japan.
Asmogendheden:
Nazi-Duitsland
Koninkrijk Italië
Japanse Keizerrijk
Koninkrijk Bulgarije
Koninkrijk Hongarije
Koninkrijk Roemenië
Eerste Slowaakse Republiek
Onafhankelijke Staat Kroatië
Koninkrijk Joegoslavië
Zo slim heeft Hitler het uiteindelijk niet gespeeld want had hij voor de oorlog een pact gesloten met Stalin dan had hij niet kunnen verliezen.
Pssssst.... dat mag je niet zeggen. Hess ging naar Engeland omdat hij gestoord was.de communisten waren DE GROTE vijand.. Hij zocht wel steun in Engeland, zeker gezien deze veel van zijn perverse ideeën deelden!
Zelfs tijdens de oorlog werden er nog gesprekken met de Britten gevoerd...
extra olie op dit vuur was dat het toen zo gevreesde communisme zou opgericht zijn door macht wellustige Joden.. Dan waren er natuurlijk ook nog eens de "protocollen van de wijzen van Zion".. vervalste docs die moesten aantoonden dat de Joden de wereld wilden innemen..

Duitsland had de eerste atoombom al ver voor Amerika deze had kunnen ontwikkelen.Wat als duitsland als eerste de atoombom had gehad?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jacht_op_het_Duits_atoomwapen_in_WOII
Ik miste je al in deze topic.
+++++dat hele blond haar-blauwe ogen verhaal is een onzinverhaal bedacht na de oorlog.
Dat denk ik niet met zijn steun voor de Joden.Dan zou arnoldfan hier een stuk meer respect krijgen.![]()
Vergast, er op geëxperimenteerd bedoel je?Hij heeft wel een aantal geestelijk gehandicapten vergast maar dat waren er 'maar' 100.00 maar door inmenging van de kerk is dat stopgezet in '41..........
Meer dan genoeg redenen om het in twijfel te trekken. Er is geen enkel fysiek bewijs van een gaskamer geweest tijdens de bevrijding van bijv. Auschwitz. Sterker nog een van de vorige opzichters van het kamp heeft op film toegegeven dat de gaskamer welke nu ten toon wordt gesteld bij de bevrijding een schuilkelkder was aangebracht naar de Geallieerde bombardementen op Auschwitz en dat het na de oorlog is omgebouwd.en de joden vergassen, hebben ze ook allemaal verzonnen.
Inderdaad, al is Bush verre van een held. Bush is een laffe hond en kan nimmer tippen aan een volksheld als Hitler.Hitler's plan van blond en blauw was een geweldig plan geweest maar met het moorden ging hij tever
Blond en blauwe ogen.....
Hoe vaak moet ik dat onzinverhaal nog aanhoren.
En voor de mensen die onze held bush vergelijken met hitler.....sterf !
Vandaar dat er na de oorlog uraniumvoorraden zijn gevonden.Von Braun wou het in zn V2 stoppen maar Hitler had geen uranium.........................

Ook in NEDERAND kennen we meer dan voldoende cencuur wat betreft de 2e WO.
?De bombardementen op de kampen![]()
Cirkel je blijft wel grappig met je postings, een wereld in je hoofd creeeren die nooit bestaan heeft. In vroegere tijden was je verdwenen in het dolhuis, wees maar blij dat je niet in de tijd van Hitler geleefd hebt dus.

Holocaustrevisionisme. (en alles zo'n beetje dat maar gezien kan worden als antisemitisme omdat er enkelingen zijn die beweren dat het een leugen is)

OMFG, je realiseerd zelf toch wel dat dat zelf feiten zijn die in de geschiedenisboeken staan?De bombardementen op de kampen![]()
Cirkel je blijft wel grappig met je postings, een wereld in je hoofd creeeren die nooit bestaan heeft. In vroegere tijden was je verdwenen in het dolhuis, wees maar blij dat je niet in de tijd van Hitler geleefd hebt dus.
OMFG, je realiseerd zelf toch wel dat dat zelf feiten zijn die in de geschiedenisboeken staan?
Bomfragmenten n al de andere bewijzen ervoor liegen ook niet. Tijdens 1944-1945 zijn er verscheidene bombardementen uitgevoerd in de nabijheid van Auschwitz waarbij ook Auschwitz geraakt is.

Holocaustrevisionisme. (en alles zo'n beetje dat maar gezien kan worden als antisemitisme omdat er enkelingen zijn die beweren dat het een leugen is)![]()
OMFG, je realiseerd zelf toch wel dat dat zelf feiten zijn die in de geschiedenisboeken staan?