Fitness Seller

Wat als J. Cohen over 3 maanden word vermoord... word Nederland dan onveilig?

FireStarter

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Hier ben ik dus benieuwd na.

Nederland heeft denk ik 3 maanden nodig en dan is het zaakje weer gesust. Dan zijn er een paar zinloos geweld en vrijheid van mening uitingen demonstraties geweest en kijkt half Nederland weer naar hart van Nederland.

Want let's face it, na de feestdagen is iedereen het weer vergeten. Eerlijk of niet.

Wat nu als Cohen ( waarom hij??, nou omdat hij een belangrijke functie heeft, wat den haag misschien harder raakt) word vermoord, hoe gaat het dan in Nederland.

Mag je hier trouwens over specileren?

Wat als dan overal in Nederland Moskee's in de fik worden gezet.. wat dan.

Waarom is het dan alleen in Nederland zo, en hoor je dit niet van landen zoals Frankrijk of Duitsland.

Wat zou de regering eigenlijk kunnen doen hier tegen.

Ik vind dit een interessant onderwerp om over te praten omdat dit ons allemaal raakt.

FireStarter zei:
Waarom is het dan alleen in Nederland zo, en hoor je dit niet van landen zoals Frankrijk of Duitsland.
idd interresant waarom het daar anders gaat; terwijl er evengoed een zelfde situatie mogelijk is.

IMO is de nederlandse samenleving eigenlijk best zwak. vergeleken met bijv de franse, daar waar Nederland vasthoud aan tolerantie en alles en iedereen zn gang laat gaan en alles verergert, zet frankrijk een streep totwaar men bereid was te gaan. Daar zal het volk veel eerder de eigen cultuur beschermen heb ik het idee. dat verbod op hoofddoekjes was een prima statement; dat bijv de integratie toch vooral van 1 kant moet komen..

wordt ik toch gesterkt in mn wens later naar Frankrijk terug te verhuizen :cool:

In Frankrijk en Duitsland gaat het ook regelmatig mis. Daar zijn er reglmatig aanslagen op moskeen en moslims. Of er ook aanslagen vanuit de moslim-gemeenschap op de autochtone gemeenschap zijn weet ik niet.
Ik denk dat als Cohen vermoord word we weer 2 weken krijgen met politici die om het hardst roepen dat dit nooit meer mag gebeuren en dat ze alleen de persoonsbeveiliging verzwaren. In mijn ogen is dit ook alles wat er na Fortuyn gebeurd is. Misschien komt de AIVD met een extra lijstje met gevaarlijke extremisten.
Je zegt het idd goed, tegen de feestdagen is iedereen het weer vergeten [ ik inclusief waarschijnlijk] en veranderd er nog niks. Ik denk dat vooral de bevolking een signaal moet afgeven dat het nu genoeg is en dit moet blijven doen totdat de politiek met effectieve oplossingen komt.

Gr. Zef

In Duitsland zijn de skinhead bewegingen veel groter en georganiseerder dan hier. Dat laat de allochtonen enigzins in angst.

Ja hier zijn de skinheads een groep van grote mond, maar qua acties zijn ze net als stront.

Leviathan zei:
In Duitsland zijn de skinhead bewegingen veel groter en georganiseerder dan hier. Dat laat de allochtonen enigzins in angst.

OMG wat ik ook lees van je, er komt echt niks zinnigs uit. :rolleyes:

Sorry maar ik heb jou ook nog niet echt op een `zinnige` post kunnen betrappen!!! :rolleyes:

f*cking ecto zei:

Ja die gasten ja......skinhead is wat ongenuanceerd, anders zou een gabber met kale kop ook al meteen tot neo-nazi gebombardeerd kunnen worden.

BuildingBody zei:
OMG wat ik ook lees van je, er komt echt niks zinnigs uit. :rolleyes:

En jou zet ik gewoon in mn negeerlijst, gefeliciteerd kerel. Je bent de eerste en waarschijnlijk ook de laatste die daar inkomt. ;)

Terug
Naar boven