Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat ben jij per maand kwijt aan voeding
(1 bezoeker)
Ik zou de kosten van de supplementen eruit laten, die gaan anders een vertekend beeld geven, er zijn er die 200€ en meer per maand aan supplementen uitgeven.
Hoeveel mijn eten kost weet ik niet, ouders betalen alles
Mijn ouders betalen eigenlijk al mijn voeding. Het enige wat ik zelf koop zijn m'n blikkies tonijn. Da's 89 cent per blikje. Daarvan eet ik er elke dag 1. Verder geef ik aan supplementen rond de 25 euro per maand uit. Dus het valt voor mij allemaal nogal mee
ik snap niet hoe jullie kunnen eten van maar 200 euro per maand. als ik melk, eieren, roggebrood, kipfile, kaas, pindas, kwark, bananen, brinta, rijst, aardappelen, groente en andere dingen optel, dan kom ik uit op meer dan 250. en dat moet ik zelf betalen...
het is niet alleen je hobby of je werk , voor sommigen
maar ook je gezondheid , eten moet je tog kan je gelijk gezond eten
mijn moeder haalt meeste dingen , maar vaak haal ik ook wel wat denk voor 50 a 100 euries de maand
suplementen valt wel te verwaarlozen misschien 1 keer een pot eiwitten in de 2 of 3 maanden a 35 eurie en af entoe crea voor 30 euro als ik zin heb