XXL Nutrition

Wat doe jij op dit moment???

Ome bekjam tegen een vrouwtje dat 20 jaar ouder is, lol! :D
Ik heb niks dan respect voor jerney, ik zou dan ook graag instemmen met een nationale jerney dag, waarop allerlei leuke festiviteiten plaatsvinden onder het genot van een drankje en een hapje.

Ik heb niks dan respect voor jerney, ik zou dan ook graag instemmen met een nationale jerney dag, waarop allerlei leuke festiviteiten plaatsvinden onder het genot van een drankje en een hapje.

Ik ook hoor, niets dan lof over Jerney. Wanneer spreken we af, Jerney? :p

Je bent goed op weg om promotie te maken, en wel als ome bekjam's privé masseuse.:clap:

Ome bekjam tegen een vrouwtje dat 20 jaar ouder is, lol! :D

Ik ook hoor, niets dan lof over Jerney. Wanneer spreken we af, Jerney? :p

:roflol:

Helaas heren, daar zal het mannetje thuis niet blij mee zijn :D en ik ben een
heel volgzaam typje, als het zo uitkomt natuurlijk ;)

Denkt na over hoe het eindresultaat zal zijn. Hoe zal mijn lichaam er uit zien over 5 jaar.

:roflol:

Helaas heren, daar zal het mannetje thuis niet blij mee zijn :D en ik ben een
heel volgzaam typje, als het zo uitkomt natuurlijk ;)
Ik heb het dan ook niet over een relatie jerney, maar gewoon privé masseuse, af en toe mag je ook eventueel tussendoor stukjes sinaasappel in m'n mond stoppen.
Dat zijn alleen maar bonuspunten.:)

Bidden tot de almachtige.

Het Almachtige FUUUUU Topic bekijken:fuu::D

Leest hij toevallig ook mee @ DBB? Anders is het toch geen probleem :o :P

:D Een enkel keertje, maar je weet, dat kan al fataal zijn :roflol:

Ik heb het dan ook niet over een relatie jerney, maar gewoon privé masseuse, af en toe mag je ook eventueel tussendoor stukjes sinaasappel in m'n mond stoppen.
Dat zijn alleen maar bonuspunten.:)

Een sinaasappel heb ik zo in je mond gepropt ;) maar in masseren ben ik niet zo'n ster :D

Terug
Naar boven