Nu je het er toch over melk hebt, wat was dat met die deepthroat foto van jou, Samiraatje heeft vast nachtmerries gehad vannacht.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu je het er toch over melk hebt, wat was dat met die deepthroat foto van jou, Samiraatje heeft vast nachtmerries gehad vannacht.

Nu je het er toch over melk hebt, wat was dat met die deepthroat foto van jou, Samiraatje heeft vast nachtmerries gehad vannacht.![]()

Volgens mij is Samira stiekem de mooiste vrouw van het hele forum, wat denk jij.. hard to get?Dat is waarschijnlijk de reden dat ze mijn PB's niet beantwoordt![]()
Volgens mij is Samira stiekem de mooiste vrouw van het hele forum, wat denk jij.. hard to get?

Ik denk dat je het nog twee keer moet proberen, driemaal is immers scheepsrecht, mss moet je een liedje voor haar inzingen.Ja, ze is zeker de mooiste vrouw van DBB (oke, op Jerney na dan); Maar wat heb ik daar nu aan als ze mijn PB's niet beantwoordt?
Wellicht had ik haar geen foto van mezelf in die PB moeten sturen en had ik dan wel antwoord gekregen.![]()
) haast vergeten, dat zal een nek aan nek race worden idd.Oh jee ik zou jerney() haast vergeten, dat zal een nek aan nek race worden idd.

Welke van de twee.En jij moet vooral Cynthia niet vergeten, anders zwaait er straks wat!![]()

Dbben op mn mobiel terwijl ik op mn bed lig uit te rusten van een zware rug training van net zet er straks denk ik maar een filmpje op

nee na 1 nacht gestopt, ze hadden daar geen pauze en het was zeer geestdodend werk
ik stond hele nacht in te pakken en 1meter voor mij hing een klok 1minuut duurde voor mn gevoel wel een uur het was een hele lange nachtnee na 1 nacht gestopt, ze hadden daar geen pauze en het was zeer geestdodend werkik stond hele nacht in te pakken en 1meter voor mij hing een klok 1minuut duurde voor mn gevoel wel een uur het was een hele lange nacht
Spijtig genoeg herken ik mezelf hierin.

Niet dat ik weet.