jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verveel me de t*fus...vriendin heeft nachtdienst![]()

lol @ Sniperx zijn post, dat was dat moment dat die vriendin voor de trein zou springen.. nietwaar?
OT: Net pizza met cola op..nu ff dvdtje in de pc pluggen en al poging-tot-kijkende in slaap vallen.
FINAAL in de stress zitten!! Godver dit KAN toch niet echt gebeuren GODVER!!!!
FINAAL in de stress zitten!! Godver dit KAN toch niet echt gebeuren GODVER!!!!
Je hebt zojuist je begin en huidige foto's vergeleken en bleek dat je alleen een procentje in vet omhoog bent gegaan; verder niks?
Wrong, zijn stroopwafels waren op en de c1000 is dicht.
lol @ Sniperx zijn post, dat was dat moment dat die vriendin voor de trein zou springen.. nietwaar?
OT: Net pizza met cola op..nu ff dvdtje in de pc pluggen en al poging-tot-kijkende in slaap vallen.[/QUOTE]
Hmmm.. beetje spijtig dat die film toch zeker wel het kijken waard was! Daar blijf ik weer plakken. Echt vervelend.. afgelopen 1,5 week rond 6u gaan slapen, waarop ik nu dus de slaap niet meer kan vatten
Hahah nouja in de bulk.... had gewoon trek zullen we maar zeggenFlink in de bulk sophie? Ik ben nu mijn kwark aan het eten, dadelijk met de laptop in bed, ik moet wel op de hoogte blijven van de monster topics van sniper op dbb!!!!11111!11!one![]()