Fitness Seller

Wat doe jij op dit moment???

Ik verveel me de t*fus...vriendin heeft nachtdienst :treuren:

op DBB, en na Diggy Dex z'n albums luisteren( Mayonaise voor de ziel, Verhalen vanuit de sofa)

FINAAL in de stress zitten!! Godver dit KAN toch niet echt gebeuren GODVER!!!!

omkleden, zometeen balletje trappen met de guys.

lol @ Sniperx zijn post, dat was dat moment dat die vriendin voor de trein zou springen.. nietwaar? :D

OT: Net pizza met cola op..nu ff dvdtje in de pc pluggen en al poging-tot-kijkende in slaap vallen.

lol @ Sniperx zijn post, dat was dat moment dat die vriendin voor de trein zou springen.. nietwaar? :D

OT: Net pizza met cola op..nu ff dvdtje in de pc pluggen en al poging-tot-kijkende in slaap vallen.

Flink in de bulk sophie? Ik ben nu mijn kwark aan het eten, dadelijk met de laptop in bed, ik moet wel op de hoogte blijven van de monster topics van sniper op dbb!!!!11111!11!one

Ik denk eerder dat Sniperx een erectie had die niet meer wegging.

daarnet wat op gitaar zitten tokkelen, straks nog ff bicepz oppompen

OT: Net pizza met cola op..nu ff dvdtje in de pc pluggen en al poging-tot-kijkende in slaap vallen.[/QUOTE]
Hmmm.. beetje spijtig dat die film toch zeker wel het kijken waard was! Daar blijf ik weer plakken. Echt vervelend.. afgelopen 1,5 week rond 6u gaan slapen, waarop ik nu dus de slaap niet meer kan vatten ???
Flink in de bulk sophie? Ik ben nu mijn kwark aan het eten, dadelijk met de laptop in bed, ik moet wel op de hoogte blijven van de monster topics van sniper op dbb!!!!11111!11!one
Hahah nouja in de bulk.... had gewoon trek zullen we maar zeggen :D

Trainen en dan werken.:(

Ben aan het werk.
Ja is niet te zien:D, maar is toch echt zo:cool:

Ik ga zo een film kijken.

Afvragen waarom ik om 20 voor 5 nog aan het eten ben.

Omdat je honger hebt?

Terug
Naar boven