- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet je naar zo'n zeitgeist achtige site gaan.. daar staat wel iets daarover denk ik.. of moet het echt een boek zijnIk ben opzoek naar een boek waarin uitgelegd hoe een cultuur ontstaat, hoe het zich ontwikkelt, en wat cultuur eigenlijk is. Jammer genoeg kan ik niks vinden op bol.com![]()

Nee, een boek. Ik ga voor deze:moet je naar zo'n zeitgeist achtige site gaan.. daar staat wel iets daarover denk ik.. of moet het echt een boek zijn![]()
Nope geen zin om weer terug te rijden naar DH.Als je klaar bent...hier ligt nog een hoop stof wat gezogen mag worden

Valt me mee dat je dat wel zelf wil doen.

sbs 6, de enige zender die hem 1000x uitzend in een paar jaar tijd.
Er zijn mensen die zich dan gewoon ziekmelden...Ik sta meestal rond een uurtje of 2 a 3 uur op, overdag moet ik bereikbaar zijn voor klanten, dus ik train ook als een normaal mens nog lekker aan het pitten is.
Lucky U, mag ik mee naar het strand, aan de aanhanger is geen bezwaar overigens.![]()

Valt best mee hoor, ik ga dan ook vroeg naar bed en voor je het weet ben je er aan gewend.Er zijn mensen die zich dan gewoon ziekmelden...
Wat een hel om dan op te staan, die tijd ga ik het liefste naar bed
Sorry maar jij was net met een klant bezig toen ik weg reed, het was idd een mooie dag![]()
OT: met een half oog naar een minder leuke aflevering van Top Gear kijken.