MuscleMeat

Wat doe jij op dit moment???

ff sjekkie roken en WERKEN, ZWETEN, ENERGIE VERSPILLEN

eten, ff intermeppen.. en straks werken.
vanavond wedstrijd tegen DVS'33

Balen dat hetgeen ik gegeten heb er ook weer meteen uit moest komen. (ik voel me niet ziek of zo, maar nadat ik de Chinees op had kreeg ik meteen braakneigingen en moest het er dus ook uit :S)

Wachten tot mijn ma eindelijk klaar is met het maken van het avondeten. Daarna komt mijn chick ff (een pre-workout;)) daarna naar de gym

Josti-tosti eten :heart:

stofzuigen en daarna weer verder met dbb-en.

Wachten tot 8 Oktober, dan komt ofp2 eindelijk uit.. heb ik weer wat te doen hehe

Ik ben opzoek naar een boek waarin uitgelegd hoe een cultuur ontstaat, hoe het zich ontwikkelt, en wat cultuur eigenlijk is. Jammer genoeg kan ik niks vinden op bol.com:(

Ik ben opzoek naar een boek waarin uitgelegd hoe een cultuur ontstaat, hoe het zich ontwikkelt, en wat cultuur eigenlijk is. Jammer genoeg kan ik niks vinden op bol.com:(
moet je naar zo'n zeitgeist achtige site gaan.. daar staat wel iets daarover denk ik.. of moet het echt een boek zijn :p

Trainen :cool:
1 uur cardio gehad ben nu een vol buik programma aan het doen....

daarna weer een half uur fietsen voor de cool down...

bruce almighty kijken :D lachen film hehe

op m'n werk zitten met een zonneslag :fuu:

:mad: Er zijn mensen die zich dan gewoon ziekmelden...

Ik sta meestal rond een uurtje of 2 a 3 uur op, overdag moet ik bereikbaar zijn voor klanten, dus ik train ook als een normaal mens nog lekker aan het pitten is.:o

Lucky U, mag ik mee naar het strand, aan de aanhanger is geen bezwaar overigens.:D

Wat een hel om dan op te staan, die tijd ga ik het liefste naar bed :D

Sorry maar jij was net met een klant bezig toen ik weg reed, het was idd een mooie dag :p :cool:

OT: met een half oog naar een minder leuke aflevering van Top Gear kijken.

:mad: Er zijn mensen die zich dan gewoon ziekmelden...

Wat een hel om dan op te staan, die tijd ga ik het liefste naar bed :D

Sorry maar jij was net met een klant bezig toen ik weg reed, het was idd een mooie dag :p :cool:

OT: met een half oog naar een minder leuke aflevering van Top Gear kijken.
Valt best mee hoor, ik ga dan ook vroeg naar bed en voor je het weet ben je er aan gewend.;)

Terug
Naar boven