MuscleMeat

Wat doe jij op dit moment???

Eten en die ***-documenten aanpassen.
Het is maar goed dat ik thuis aan het "werk" ben...

Wakker worden.

Niks

Bekom van gisteren, heb tot daarnet op mijn bed gelegen. Was veel te misselijk. Seffens eens naar de winkel om eten te halen want heb op een muesli reep nog niks gegeten vandaag.

Me realiseren dat ik nog maar 11 posts nodig heb (10 als ik deze erbij optel) om aan de 10k posts te komen. :o

Ik ben er vandaag net over heen gegaan, goh what toevallig. :p

biggrin.gif

Doe op het moment ook helemaal niks, vandaag een rustdag; blij dat ik morgen weer trainen ga :D

Spaghetti opwarmen - honger!

Deze topic bekijken.

Succes spade!

Ot: aan het wachten tot de vriendin van kameraad hier is, dan kunnen we gaan eten.

Helaas, ik heb het aan m'n kloten. Heb de diagnose gekregen dat het terug is, woensdag (vandaag dus) op consultatie om te weten hoe de vork in de steel zit en hoe we het gaan aanpakken. Klinkte allemaal erger dan het is.

Woeps, ik wist niet dat je KANKER niet mocht typen, ik wil hier niet mee rellen of gelijk wat, maar ik heb het effectief terug. Nu maar hopen dat die shit weggaat met een operatie dat ik dadelijk weer kan trainen

Helaas, ik heb het aan m'n kloten. Heb de diagnose gekregen dat het terug is, woensdag (vandaag dus) op consultatie om te weten hoe de vork in de steel zit en hoe we het gaan aanpakken. Klinkte allemaal erger dan het is.

Woeps, ik wist niet dat je KANKER niet mocht typen, ik wil hier niet mee rellen of gelijk wat, maar ik heb het effectief terug. Nu maar hopen dat die shit weggaat met een operatie dat ik dadelijk weer kan trainen

Dat is balen.. hopelijk kom je er weer bovenop

uitpuffen van hardlopen en kopje groene thee zetten (ofwel: pul van 1/2 liter)

Bijkomen van trainen :D

Ik zou moeten studeren, maar rukken is toch altijd zo véél leuker... :(

Terug
Naar boven