XXL Nutrition

Wat doe jij op dit moment???

afwassen en DBB'en...
combineert goed!

Beetje rondsurfen muziek luisteren en me voorbereiden op me laatste maaltijd

Nu Pink Floyd luisteren, een beetje rondhangen op forums, en zo ga ik mediteren en slapen..

Helaas, ik heb het aan m'n kloten. Heb de diagnose gekregen dat het terug is, woensdag (vandaag dus) op consultatie om te weten hoe de vork in de steel zit en hoe we het gaan aanpakken. Klinkte allemaal erger dan het is.

Woeps, ik wist niet dat je KANKER niet mocht typen, ik wil hier niet mee rellen of gelijk wat, maar ik heb het effectief terug. Nu maar hopen dat die shit weggaat met een operatie dat ik dadelijk weer kan trainen

Das een stuk minder, gewoon terug op dezelfde plaats of uitzaaiingen? Moet je ook terug chemo krijgen of gaan ze het opereren en zien hoe het dan evolueert.

Veel beterschap in ieder geval.

woooo shiiit Spade.. hoop dat je er snel van af bent weer!
beterschap.

nou ik ben een beetje house/eclectic mixtapes aan t luisteren.
en zo pak ik nog een shake, bij gebrek aan een bak kwark.
mn moeder zou boodschappen doen, maar ze had geen zin xD en ik was laat terug van trainen dus geen tijd meer -.-

Ik lees ontsteld over Spade...
Sterkte bro!

Verder ben ik hard bezig voor een nieuwe uitdaging m.b.t. werk...

Bedenken wat ik eens ga doen

Me klaarmaken voor een wc sessie.

De laatste werkzaamheden er doorheen jagen en dan weekend vieren...

huishouden :mad: en internetten(vooral DBB-en)

Eeuuhm ik zoek mijn moed om nog een hoofdstukje histologie te leren.
Iemand 'm gevonden?

zuipen

me afvragen waarom ik de laaste tijd zo weinig behoefte heb aan rukken ? o.0
normaal rukte ik me 3-4 x per dag maar sinds 2 weken geleden misschien 1x in de 2-3 dagen en als ik het dan doe gaat het moeizaam :(

me afvragen waarom ik de laaste tijd zo weinig behoefte heb aan rukken ? o.0
normaal rukte ik me 3-4 x per dag maar sinds 2 weken geleden misschien 1x in de 2-3 dagen en als ik het dan doe gaat het moeizaam :(

Ja ik heb andere aantallen dan jou, maar wel hetzelfde probleem..

Terug
Naar boven