Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol net mijn hoofd kaal geschoren.
Was flauw van dat viese lange haar op mijn kop
Het staat touwens ook nog wel een kaal hoofd![]()

Netjes die 16 kilo eraf.http://i43.tinypic.com/28im7g3.jpg
Wel zieke ruis op deze foto, maar vond hem wel nice geworden.
Foto is gejat van koekle om te oefenen, op eigen foto's gaat het wel beter. ( heb ook wel chille camera dusja )
doe me best, het is niet moeilijk, alleen het goed ''afstellen'' van de foto is lastig in het begin.Dankjedoe me best, het is niet moeilijk, alleen het goed ''afstellen'' van de foto is lastig in het begin.

Niet als je 18 bent
Heb ook net pas uitgelegd gekregen wat blue tooth inhoudt, ook behoorlijk handig![]()
rustig aan stap voor stap iedereen komt er wel hahaDamn, nice man train je in de zomer ook wel eens op je balkon?hahaha ja herustig aan stap voor stap iedereen komt er wel haha
Hier nog 1 van vanmiddag, foto van ons balkon even bewerkt, was mooi weer dusja even een pic gemaakt.
http://i40.tinypic.com/2h6vrzm.jpg

Whow, dat balkon is al zo mooi, hoef je niet eens meer te bewerken man!
Lekker weids uitzicht.

Damn, nice man train je in de zomer ook wel eens op je balkon?![]()
) Dips op de hoeken, alleen het zicht naar beneden is dan niet zo fijn haha 
Koeie stront is lekker ja in de vroege ochtend
bedankt,
Lunges en sprint/spring oefeningen ( toch zo'n 20 meter) Dips op de hoeken, alleen het zicht naar beneden is dan niet zo fijn haha
![]()

Bofkont, frisse gezonde lucht om in te trainen...wat wil je nog meer!![]()
! Dat zijn echt mijn soort momentjes haha
!dat wil ik ookvandaag echt in een bedompte ruimte getraind waar ik echt last van had.Te weinig zuurstof
Oh laat ze d'r kont zien aan het publiek?Groot gelijk, geniet er maar van!
Ik zit met een half oog naar Oprah te kijken, daar komt een mega tumor voorbij....
Bold is beautifull
Staat prima toch!
Netjes die 16 kilo eraf.
OT: een voorbeeld nemen dus internetten met honger....
Gaat echt hard nu