- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welke film kijk je dan haha

lol kreeg net een briefje in de brievenbus met: haai dinges 06******* bel me groetjes maaike haha

ja idd zijn 2films op ben ook aan het zappen er is echt geen ene **** op tv wat ik leuk vind

omdat ik haar morgen zelf eerst ff ga bellen als ik alleen thuis ben
als het niks is post ik hem wel hahahahaomdat ik haar morgen zelf eerst ff ga bellen als ik alleen thuis benals het niks is post ik hem wel hahahaha

wesking heb je al fotos gemaakt? met je monster traps

wesking heb je al fotos gemaakt? met je monster traps![]()
vraag ik me ook af ben net nieuw en hij kraakt me af respectloos ik vind dit echt nie normaal asociaal
ja dit is toch fu**ing niet normaal ik tel tot 10 en wacht op uitleg
vraag ik me ook af ben net nieuw en hij kraakt me af respectloos ik vind dit echt nie normaal asociaal
jij verdient het gewoon om zo behandelt te wordne 
Crybaby, als je normaal op dit forum komt en gewoon het forum doorleest ipv gelijk zulke k*ttopics te openen kan ik normaal tegen je doen![]()
maar elke ecto (niet dat ik er zelf geen 1 ben) komt hier gelijk een topic over 6pck aanmaken zonder ook maar enige moeite te doen of na te denken. en dan ga je ook nog is alleen maar je buik trainenjij verdient het gewoon om zo behandelt te wordne
![]()
+1wesking heb je al fotos gemaakt? Met je monster traps![]()