AndroidHealthClinic

Wat doe jij op dit moment???

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
Wat inhoud!?

lol kreeg net een briefje in de brievenbus met: haai dinges 06******* bel me groetjes maaike haha

ja idd zijn 2films op ben ook aan het zappen er is echt geen ene **** op tv wat ik leuk vind

:roflol: ja die jeugd van tegenwoordig:p

vraag ik me ook af ben net nieuw en hij kraakt me af respectloos ik vind dit echt nie normaal asociaal

Crybaby, als je normaal op dit forum komt en gewoon het forum doorleest ipv gelijk zulke k*ttopics te openen kan ik normaal tegen je doen :D

maar elke ecto (niet dat ik er zelf geen 1 ben) komt hier gelijk een topic over 6pck aanmaken zonder ook maar enige moeite te doen of na te denken. en dan ga je ook nog is alleen maar je buik trainen :roflol: jij verdient het gewoon om zo behandelt te wordne :o

Crybaby, als je normaal op dit forum komt en gewoon het forum doorleest ipv gelijk zulke k*ttopics te openen kan ik normaal tegen je doen :D

maar elke ecto (niet dat ik er zelf geen 1 ben) komt hier gelijk een topic over 6pck aanmaken zonder ook maar enige moeite te doen of na te denken. en dan ga je ook nog is alleen maar je buik trainen :roflol: jij verdient het gewoon om zo behandelt te wordne :o

Dat is logisch hé, ik wil graag weten hoe je een sixpack krijgt dus vraag ik dat. What's the problem? Die reacties van jou zeggen meer over jou dan over mij.

Terug
Naar boven