MuscleMeat

Wat doe jij op dit moment???

Aan het balen dat ik zo met dit honden weer naar buiten moet...:mad:

:roflol:

Ik heb al twee koeriers gebeld, zeker 15 mensen doorverbonden, 3 keer een bezoeker aangekondigd en koffie/thee voor mijn collega en mij gehaald.

Pff, straks maar eens tijd maken om te lunchen:D, als ik daar nog de energie voor heb tenminste....
Ben je iig nuttiger dan mij bezig, is je, je tranquilizer al een beetje ingekicked?

Lekker ravotten!;)

Sterkte!

Echt, ik ben zooo relaxed!!!:cool:
Hoe is het met jouw werkdrift gesteld op deze helaas niet zo zonnige ochtend?
Mwa, ik ben bezig een filmpje te maken voor een programma waar ik mee klaar ben, een soort hoe werk ik met dit programma iets.
Persoonlijk vind ik het echt een shit filmpje, het lijk wel of het beeld last heeft van Parkison oid, snap ook eerlijk gezegd niet hoe dat komt, heb nl. weinig verstand van video editen.:o

Mwa, ik ben bezig een filmpje te maken voor een programma waar ik mee klaar ben, een soort hoe werk ik met dit programma iets.
Persoonlijk vind ik het echt een shit filmpje, het lijk wel of het beeld last heeft van Parkison oid, snap ook eerlijk gezegd niet hoe dat komt, heb nl. weinig verstand van video editen.:o

:lol:

Moet je net bij mij aankomen met dat soort dingen.
Ik weet echt helemaal niets, nada ervan.

Succes dan maar....

Vanmorgen 4u stage gedaan. Nu thuis tot morgenmiddag, dan 2u les geven en donderdagmorgen nog eens 4u les geven en dan is het weekend!:D

Nu effe het forum aan het afschuimen met 1l melk bij de hand.

eten maken maar kheb geen groente in huis, is tomaat groente of fruit ?

zittend aan de tafel postend op DBB spelend met een spelletje(championship manager) strax trainen:P

100 gr havermout 2 el pindakaas 1 el honing 3 scoops pro80 eiwitten 1 el olijfolie en 1 liter melk opdrinken :D:D bam bam bam

rijst met stukjes tomaat erdoor heen eten niet zo heel lekker maar ach wel gezond:D

wachten op me rijles om 3uur :o Weer 2 uur lang, ga maar ook weer even enkele lessen doen, want is best lang.

pff rijles is echt het ergste wat er is, heb nou 6lessen gehad pfff

Terug
Naar boven