MuscleMeat

Wat doe jij op dit moment???

lees mn log gek :P

Zit nog steeds op de good old 95...heb wel het gevoel dat mn chest beter aangesproken wordt nu. Train tegenwoordig met MC..sindsdien enkel spierpijn :D Lats komen ook goed uit..gweoon mn bulk weer voorgezet :)

wat is MC? Magic Cola?

95 is nice bro' :wl:

scharp blijven :D.. en zit al een tijd op dat gewicht ....heb wel paar weken meer cardio minder karbs gedaan. 95k is nog steeds niet bij mijn lengte :(

Chillen op school, lekker dbb checken met een pak chocomel.

Pffffffff, ik ben te lui om naar de winkel te gaan met de fiets achter kwark =\

op dit moment kijk ik naar al die lekkere boys hier terwijl ik mezelf streel

mij mentaal voorbereiden op mijn benen training van vandaag
:orly: :scratch:

me begeleider afbellen gvd, rijd je rustig met je scooter de bocht door, word je aangetikt door een mong**l in een golfje. De lul was wel bereid even te stoppen en deur open te doen maar toen die zag dat ik naar em toe liep reed die snel weg, gvd geen kenteken niks kunnen noteren of onthouden ging allemaal te snel. Open knie, wonden op al me knokkels rechter hand teringzooi.

pfoe is dat erook ff uit lucht op..

me begeleider afbellen gvd, rijd je rustig met je scooter de bocht door, word je aangetikt door een mong**l in een golfje. De lul was wel bereid even te stoppen en deur open te doen maar toen die zag dat ik naar em toe liep reed die snel weg, gvd geen kenteken niks kunnen noteren of onthouden ging allemaal te snel. Open knie, wonden op al me knokkels rechter hand teringzooi.

pfoe is dat erook ff uit lucht op..

ben je niet ff erachteraan gegast?:D

k*tschool bezig :S

Aan het opladen voor de volgende set.:D

uhm rijst eten :heart:

Een .gif maken:

Edit: Resultaat:

169gjsz.png

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven