XXL Nutrition

Wat doe jij op dit moment???

Een .gif maken:

Edit: Resultaat:

169gjsz.png

uh doet het niet sniper ?!

Bij mij ook hoor ronniej :p.

Rouwen, omdat mijn hond er niet meer is.:(

Thanx guys. Hij bleek een tumor te hebben, die niet helemaal verwijderd kon worden. Perspectief zou dus onzeker zijn, maar wel zeker, dat hij zou gaan lijden (als hij niet al pijn had).
We hebben besloten om hem niet meer wakker te laten worden uit de (kijk) operatie.

Aangezien we voor een incontinentieprobleem heen gingen, hadden we dit totaal niet verwacht en komt het dus nog harder aan.:(

Thanx guys. Hij bleek een tumor te hebben, die niet helemaal verwijderd kon worden. Perspectief zou dus onzeker zijn, maar wel zeker, dat hij zou gaan lijden (als hij niet al pijn had).
We hebben besloten om hem niet meer wakker te laten worden uit de (kijk) operatie.

Aangezien we voor een incontinentieprobleem heen gingen, hadden we dit totaal niet verwacht en komt het dus nog harder aan.:(

Gecondoleerd vriend.

Zoiets heb ik ook met een kat gehad.
Je gaat er naartoe in de veronderstelling dat je huisdier behandeld wordt en dat je hem gewoon weer terug mee naar huis neemt.
Dat is gewoon het laatste wat je verwacht...

Echt waardeloos!:(

gecondoleerd bro !!

On : sterf weer van de spierpijn :roflol: lukt zelfs haast niet om mn veters te strikken hahaha...Goed getraint dus :P

Ik heb ook flink wat spierpijn in de benen, armen, en schouders van gisteren. Niet hinderlijk, gewoon lekker doorgaan :D.

Edit: En niet voor niks, kreeg zojuist karma van de lieve smurfin :p.

"Alleen omdat je flink spierpijn hebt, krijg je karma van me :P"

Laatst bewerkt:
Koffie drinken en rustig wakker worden.
Zo weer aan het werk.

eten naar binnen proppen
straks maar weer ff kijken op school

Terug
Naar boven