jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Straks lekker ontbijten in de tuin, eindelijk laat het zonnetje zich weer eens zien.![]()
Thuis werken is nog niet zo verkeerd!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straks lekker ontbijten in de tuin, eindelijk laat het zonnetje zich weer eens zien.![]()

idd!
Helaas...ik zit hier aan me boterhammen, beetje spammen op dbb en dan zo maar weer aan het werk...als ik zin heb

Heeft idd zo z'n voordelen, maar het betekent ook dat ik het huishouden nu weer moet doen.

Heeft idd zo z'n voordelen, maar het betekent ook dat ik het huishouden nu weer moet doen.![]()

Zonnetje is overigens alweer weg, lang leve het wolkentapijt..

Zonnetje is overigens alweer weg, lang leve het wolkentapijt..![]()

Jullie blij, moet het hier met sunny intervals doen.. gelukkig gaat het zaterdag ook hier mooi weer worden iets van 16 graden, zweet weer dus.Hier is het prachtig, maar ja, ik zit binnen op het werk...
We hebben wel een weekend temperatuursvoorspelling van plaatselijk 20 graden, yessssss!![]()

Jullie blij, moet het hier met sunny intervals doen.. gelukkig gaat het zaterdag ook hier mooi weer worden iets van 16 graden, zweet weer dus.![]()
zolang het niet stinkt natuurlijk 
Ik ruik altijd lekker, jerney.Doe mij maar zweet ipv kippevelzolang het niet stinkt natuurlijk
![]()

Ik heb ooggetuigen.Daar ben ik van overtuigd!
....maar je kunt het toch niet bewijzen, hahaha....

kijken hoe de honden en mijn jongens lui op de bank liggen terwijl ik eten moet maken![]()