MuscleMeat

Wat doe jij op dit moment???

watje in mn neus stoppen voor de 2e x in 2 dagen bloedneus :(

Balen dat EricR onze ellegirl topics heeft gesloten. Wat kan het toch een ongelofelijke eikel zijn zo nu en dan. :D

Balen dat EricR onze ellegirl topics heeft gesloten. Wat kan het toch een ongelofelijke eikel zijn zo nu en dan. :D

hij relde wel heel even mee, dat was wel weer lievv.

ben trouwens aan het wachten tot ik weg kan naar de bball training.

watje in mn neus stoppen voor de 2e x in 2 dagen bloedneus :(

Doet me denken aan een andere ecto uit m'n team. Stond onder de douche even met opperste concentratie en volle kracht een double biceps uit te voeren. Kreeg 'ie een bloedneus :roflol: - Ecto's shouldn't be bodybuilding.

Overigens ben ik, ongelofelijk maar waar, wat huiswerk aan het maken en aan het luisteren naar wat prachtige tracks van Justice.

Doet me denken aan een andere ecto uit m'n team. Stond onder de douche even met opperste concentratie en volle kracht een double biceps uit te voeren. Kreeg 'ie een bloedneus :roflol: - Ecto's shouldn't be bodybuilding.

Heeft helemaal niks te maken met ecto zijnde :o

ik heb het nooit, tot gisteren, en oja 1x in mn sportschool. :cool:

Helaas ik ben niet Joods zover ik weet.
Nu je het er toch over hebt, ik krijg steeds vaker te horen dat ik een lief klein wipneusje heb.

Als je er maar goed mee ruikt :D

Misschien ben ik in de verte wel Joods, er zit wel zo'n mini bocheltje op mijn neusbrug...

Ach ik heb gewoon een afzuigkap,werkt ook hoor

muziek luisteren en msn

kijk take me out en ik begin steeds minder te snappen van die wijfen:p echt zo'n kanker homo en niemand drukt weg

stond net op de weegschaal en gaf 95kg aan godver nog 5kilo en ik ga cutten hehehehehehehehehehehe

Terug
Naar boven