Helaas ik ben niet Joods zover ik weet.
Aan ooggetuigen hebben we niets, neuzen moeten we hebben!
Nu je het er toch over hebt, ik krijg steeds vaker te horen dat ik een lief klein wipneusje heb.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan ooggetuigen hebben we niets, neuzen moeten we hebben!
Balen dat EricR onze ellegirl topics heeft gesloten. Wat kan het toch een ongelofelijke eikel zijn zo nu en dan.![]()
watje in mn neus stoppen voor de 2e x in 2 dagen bloedneus![]()
- Ecto's shouldn't be bodybuilding.Doet me denken aan een andere ecto uit m'n team. Stond onder de douche even met opperste concentratie en volle kracht een double biceps uit te voeren. Kreeg 'ie een bloedneus- Ecto's shouldn't be bodybuilding.

Balen dat EricR onze ellegirl topics heeft gesloten. Wat kan het toch een ongelofelijke eikel zijn zo nu en dan.![]()

is ook balengBalen dat EricR onze ellegirl topics heeft gesloten. Wat kan het toch een ongelofelijke eikel zijn zo nu en dan.![]()
Nu je het er toch over hebt, ik krijg steeds vaker te horen dat ik een lief klein wipneusje heb.

Dat is erfelijk, schijnt vaker voor te komen in Gaza met al die stenen gooiende palestijnen.Als je er maar goed mee ruikt
Misschien ben ik in de verte wel Joods, er zit wel zo'n mini bocheltje op mijn neusbrug...

stond net op de weegschaal en gaf 95kg aan godver nog 5kilo en ik ga cutten hehehehehehehehehehehe

dikz*k
ot: ff jas aan doen, k zo ff chillen in almere have![]()
chille met je matties buiten jwzzz op een bankje pssssst-en naar dames met bullit in je hand?
:dvet percentage valt opzich nog wel mee hoor kheb zware botten denk ik en een grote leuterdikz*k
ot: ff jas aan doen, k zo ff chillen in almere have![]()