XXL Nutrition

Wat doe jij?

Peiling Peiling Wat doe jij in het dagelijks leven?

• School

Stemmen: 42 61,8%
  • Werk

Stemmen: 22 32,4%
  • WW

Stemmen: 4 5,9%

• Totaal stemmers
    68

Brutez

Huge Freak
Waardering
54
Ik zit sinds vorige week in de ww. Het klonk allemaal zo mooi, thuis zitten en toch redelijk wat betaald krijgen. Alleen voor een bodybuilder is het toch allemaal wat minder. Je hebt geen ritme, eet wat minder en verveelt je toch wel af en toe. Toch maar weer snel een baantje zoeken. Gelukkig hebben we het forum nog

Wat doe jij in het dagelijks leven? Zit je op school, werk je of zit je ook in de ww?

School... Nog 5,5 jaar ofzo :) :)

Ik studeer, nog ruim een jaar en dan eindelijk es gaan werken ;)

Ik studeer en ik werk. Over een jaartje ofzo ben ik eindelijk afgestudeerd. Ik hoop voor m'n 28ste verjaardag.

werk.....en daar zit ik nu ook weer tot 23:30 en morgen weer om 6:00 :D mooi leven :D

Laatste jaar MBO, dan nog 4 jaar hbo.

school.. najah.. ik ben er nooit, want dan komt me voedingsschema niet uit :D

maar ik ga naar de Marine.. Korps Mariniers!

Brutez zei:
Ik zit sinds vorige week in de ww. Het klonk allemaal zo mooi, thuis zitten en toch redelijk wat betaald krijgen. Alleen voor een bodybuilder is het toch allemaal wat minder. Je hebt geen ritme, eet wat minder en verveelt je toch wel af en toe. Toch maar weer snel een baantje zoeken. Gelukkig hebben we het forum nog

Wat doe jij in het dagelijks leven? Zit je op school, werk je of zit je ook in de ww?

Ik heb 2 keer een periode van een paar maanden niks gedaan, beviel prima voor de tijd dat het duurde. Trainde toen nog niet dus maakte allemaal niks uit. Mooi was die tijd :D

Maar als ik jou was zou ik 's ochtends gaan trainen dan. Dan behoud je tenminste een bepaald ritme met op tijd opstaan en niet te laat naar bed enzo. Eten vind ik juist makkelijker als je thuis bent, je hebt alle tijd en ruimte om de heerlijkste creaties klaar te maken. :)

Ik ga nu na jaren van zware arbeid weer heerlijk naar school, ff een diploma halen enzo.

school, zit nu in me examenjaar dus nog een tijdje te gaan :eek: :D

school..

Nog een half jaartje en dan is HBO binnen. Daarna nog Master op een Uni halen.

Werk

studeren.... maar dat is geen school :D

ik werk fulltime en studeer deeltijd, dit jaar studeer ik als het goed is af aan de HBO, daarna master aan de uni, ook deeltijd.

Ben 25 trouwens

Maarre, kerel komop, voor WW kies je toch niet vrijwillig ?!! Kan daar eerlijk gezegd weinig respect voor opbrengen en dan ook nog klagen dat je je verveelt.. Slap.

Gewoon lekker werken, is idd goed voor je ritme en je betaalt je eigen kipfilet in plaats van dat anderen dat voor je doen.

Terug
Naar boven