XXL Nutrition

Wat doe jij?

Peiling Peiling Wat doe jij in het dagelijks leven?

• School

Stemmen: 42 61,8%
  • Werk

Stemmen: 22 32,4%
  • WW

Stemmen: 4 5,9%

• Totaal stemmers
    68
Veel schoolgangers hier. Ik zit ook nog op school. Denk nog zo een tiental jaartjes :p .

Sudent, over een half jaartje klaar

Zit sinds Januari in de WW......

Valt niet echt mee om fatsoenlijk werk te vinden, wil tijdelijk iets met klantenservice gaan doen, zeikerds te woord staan via de telefoon etc.

Maar ook dat schiet niet op, ze eisen zelfs daarvoor in veel gevallen al commerciele ervaring.

Nadeel.....werkgevers staan nu in de positie om ongelooflijk veel eisen te stellen aan kandidaten omdat ze toch overspoeld worden door reacties.

ik studeer, ga van de zomer aan een nieuwe studie beginnen, deze bevalt niet :)

School Havo-5 N&T met biologie en economie2 als extra vak, hierna VWO N&T met biologie (evt economie 2 als extra vak). En daarna wil biomedischetechnologie gaan doen of farmacie.

bartp ik weet niet hoe makkelijk dit jaar je afgaat..
maar geloof me, vwo n&t met biologie EN economie is zeg maar n&t met het zwaarste vak uit e&m :(

George zei:
bartp ik weet niet hoe makkelijk dit jaar je afgaat..
maar geloof me, vwo n&t met biologie EN economie is zeg maar n&t met het zwaarste vak uit e&m :(

Dat weet ik, maar ik vind economie zo'n onzin vak... Het gaat me heel erg makkelijk af. Ik heb de examenbundels van economie 2 VWO bekeken en ik haalde nu rond de 6,5/7,0 zonder dat ik die stof behandeld heb. Dus ik denk dat ik niet al te veel werk aan dit vak zal hebben... :) Ik twijfel omdat ik het niet nodig heb voor mijn vervolgopleiding en omdat er geen uitdaging is...

Terug
Naar boven