XXL Nutrition

Wat doe jij?

Peiling Peiling Wat doe jij in het dagelijks leven?

• School

Stemmen: 42 61,8%
  • Werk

Stemmen: 22 32,4%
  • WW

Stemmen: 4 5,9%

• Totaal stemmers
    68
2 banen.

Op kantoor en in het weekend aan de deur.

Voor de rest een heleboel cursusen. Die duren meestal een week,full time. Waarvan 75% in het buitenland is. Stuk of 6 a 8

Werk :( Zat ik nog maar op school *zucht* :rolleyes:

stage (school dus) volgend jaar nog 1-2 jaar HBO en dan werken.

Werk... en het bevalt me prima!

nu werken, wist nog niet wat ik wilde gaan doen maar volgend jaar weer naar de hbo

6 dagen beschikbaar voor me werk en 1 dag naar school

• Topic Starter Topic Starter
leGionellz zei:
Maarre, kerel komop, voor WW kies je toch niet vrijwillig ?!! Kan daar eerlijk gezegd weinig respect voor opbrengen en dan ook nog klagen dat je je verveelt.. Slap.

Gewoon lekker werken, is idd goed voor je ritme en je betaalt je eigen kipfilet in plaats van dat anderen dat voor je doen.

Jajajajajaja, dat dacht ik ook toen ik op school zat en meteen na school een fulltime baan had. Maar als je halfjaarcontract afloopt en ze verlengen het niet daar doe je niet veel aan. Dan ga je vervolgens naar 3 uitzendburo's en hoor je overal hetzelfde. Als je zegt dat je iets in de ict zoekt nemen ze nog niet de moeite om je in te schrijven. ze zeggen hou onze site maar in de gaten. Dan ga je naar die site en staan er 0 vakatures...

Die kip betaal ik trouwens ook nog altijd zelf want in de afgelope 10 jaar is er meer ingehouden bij mij dan ik ooit in een jaar aan ww zal krijgen...

Werk maar alleen in het weekend :D

op mijn weg naar industrieel ingenieur

nog 2,5 jaar :(

Ik ga volgend jaar naar groep 8 en dan naar de hogere school!

universiteit. veel vrije tijd maar wel flink werken toch.

zit nu in m'n 3e jaar van het MBO. Hierna nog half jaar stage en half jaar school, dan heb ik m'n MBO afgerond. Daarna nog 3 of 4 jaar HBO, ligt eraan of ik vrijstellingen krijg.

Laatste jaar HBO dan nog een master, werk daarnaast bij mijn vader in het bedrijf. :)

Werk in de beveiliging...

ben in januari afgestudeerd aan de hts autotechniek. ben nu beroeps werkeloos, heb geen uitkering, houd me vooral bezig met vakanties en feesten. ergens in september ga ik werken

5 vwo..
nog 1.5 jaartje dus en dan uni! wat weet ik nog niet :cool:

Ik ben elite member van de Pauper JJ club

school, 5 atheneum...volgend jaar nog een keertje :o

Terug
Naar boven