AndroidHealthClinic

wat doet 1 dag slecht eten/drinken met je cut

Leuk voor je, maar ten eerste weet je het doel van TS niet, dus ga hem dan ook geen domme dingen adviseren en ga ten tweede nogmaals geen rare dingen verkondigen op een BB forum (want daar zitten we hier op, ook al heeft de meerderheid geen BB ambities, de meerderheid heeft wel een BB lifestyle om wat voor reden dat ook).

Verander je stats? Succes met bier drinken.

thanks,

maar ik verkondig zeker geen bulshit want ik weet zeker dat deze jongen ook geen echte bber is maar ook gewoon een bb lifestyle net als mij btw.
al was hij wel een echte bber zou hij zeker geen bier drinken iedere week.
en 1 x per week bier drinken kan in mijn ogen zeker geen kwaad zolang je maar goed eet, en ja als je egt een bber wil worden is het idd niet verstandig om iedere week bier te drinken!

hijs 18 en geniet van je jeugd :)

thanks,

maar ik verkondig zeker geen bulshit want ik weet zeker dat deze jongen ook geen echte bber is maar ook gewoon een bb lifestyle net als mij btw.
al was hij wel een echte bber zou hij zeker geen bier drinken iedere week.
en 1 x per week bier drinken kan in mijn ogen zeker geen kwaad zolang je maar goed eet, en ja als je egt een bber wil worden is het idd niet verstandig om iedere week bier te drinken!

hijs 18 en geniet van je jeugd :)

Ok, ok ik heb in de beginpost over het hoofd gezien dat hij standaard 1 keer per week uit gaat. Echter vind ik niet dat je van een BB lifestyle kunt en mag spreken wanneer je jezelf één of meerdere keren in de week uitleeft en royaal drank nuttigt.

Groetjes!

ik doe het ook lekker stappen 2 x per week en dan zijn er geen grenzen.
ik merk er niet veel van !

Tuurlijk moet je kunnen genieten en niet iedereen heeft dezelfde doelen. Maar een beetje uitkijken hoe je dingen op het forum schrijft kan geen kwaad.

Dat jij er niet veel van merkt als marinier en waarschijnlijk naast het sporten behoorlijk actief bent scheelt natuurlijk een heleboel. Als een beginner met een kantoorbaan dit bijv doet, zal het effect veel groter zijn.

Ik weet dat ik het iig niet moet doen, dan heb ik no time een buikje. Drink vrijwel nooit, maar als ik een weekend een paar biertjes achterover tik merk ik het verschil al. Kortom per persoon erg verschillend.

Tuurlijk moet je kunnen genieten en niet iedereen heeft dezelfde doelen. Maar een beetje uitkijken hoe je dingen op het forum schrijft kan geen kwaad.

Dat jij er niet veel van merkt als marinier en waarschijnlijk naast het sporten behoorlijk actief bent scheelt natuurlijk een heleboel. Als een beginner met een kantoorbaan dit bijv doet, zal het effect veel groter zijn.

Ik weet dat ik het iig niet moet doen, dan heb ik no time een buikje. Drink vrijwel nooit, maar als ik een weekend een paar biertjes achterover tik merk ik het verschil al. Kortom per persoon erg verschillend.

klopt helemaal ik bedoelde het ook niet zo !
mijn exuses

1 dag doet weinig, maar 1 dag per week is al best wat.

Gelukkig kun je dat ook naar je voordeel gebruiken door 1 dag, bijvoorbeeld zondag, wat minder te eten. :)

Ma-Vr: MBR -500
Za: MBR+500
Zo: MBR-1000

dit + flink zuipen = volgende dag minder trek (voor mij in ieder geval wel..)

Maak de dag na het zuipen gewoon een low carb dag maar zorg wel dat je aan je eiwitten komt :)

Ok, ok ik heb in de beginpost over het hoofd gezien dat hij standaard 1 keer per week uit gaat. Echter vind ik niet dat je van een BB lifestyle kunt en mag spreken wanneer je jezelf één of meerdere keren in de week uitleeft en royaal drank nuttigt.

Groetjes!

dat is iedereen zijn mening ik snap ook dat elke week bier niet goed is.

maar ik sport bijna elke dag wel minimaal 2 uur. en int weekend ben ik vrij en ga ik niet op me eten letten wat ik heel de week wel doe.
ik kijk nu naar me zelf en niet iedereen doet ook nog andere sporten dan fitnisses mijn exuses!

groeten

Als je elke week zoveel drinkt, laad je je lichaam alleen maar vol met suikers, daarnaast breekt te veel alcohol ook nog is spier af, waardoor je nog verder van je doel verwijderd bent.

Ik raad je aan om 1x per week c.a 500 kcals boven je behoefte te zitten max, en het bier laten staan. (mocht je echt diep in de cut willen zitten dan)

Succes verder!

@ARthur12: Gewoon ter info. Wat zijn je huidige stats? Je zegt dat je je doelen bereikt hebt? Bedoel je dan dat je doel was marinier te worden?

@ARthur12: Gewoon ter info. Wat zijn je huidige stats? Je zegt dat je je doelen bereikt hebt? Bedoel je dan dat je doel was marinier te worden?

wat mijn doel was was inderdaad bij mariniers te komen en een goede conditie te hebben en natuurlijk ook kracht.
huidige stat weet ik niet precies zal binnekort alles weer is goed meten!

Terug
Naar boven