XXL Nutrition

Wat drijft jou het meest in je dagelijkse en maatschappelijke routine?

Mijn dna is geprogrammeerd om te overleven.

Als extreem luie student zijne heb ik geen dagelijkse of maatschappelijke routine.

Het enige wat vast staat is dat ik vrijwel dagelijks naar de sportschool ga. Oh ja, ik werk ook nog een dagje in de week.

Zelfvermaak voornamelijk. Ik heb een sterke drang mezelf te vermaken onafhankelijk van inbreng van anderen, vaak tot groot afgrijzen van mijn levenspartner. Ik heb weinig nodig om mezelf te vermaken en op wat gedagdroom na heb ik niet echt een groter doel.

ik zie uit naar mijn trainingen en voedsel. en wat potjes counterstrike :D
voor de rest kan alles me me reet roesten

Je wordt wakker en daar waar je neureologische zetel opgewarmd raakt komen je gedachten al gauw onvermijdelijk in contact met het tijdschema van de dag. Wat drijft jou om door dit web heen te komen? Het aanstaande weekend? De avonduren dat je je vriendin een beurt geeft? 's avonds hangen met je maten? Een uiteindelijk diploma? Een functie shift? Laat maar horen DBBérs.

Ik krijg veel voldoening aan het runnen van de shop.. bedenken van nieuwe supplementen, de recente makeover.. binnenkort komen er weer nieuwe folders ook en handdoeken...

Daarnaast de vakantie in augustus is een leuk vooruitzicht en de ingeplande feestjes van deze zomer ;)

Ik heb geen dagelijkse en maatschappelijke routine, 1x gehad en ben dr uiteindelijk haast psychotisch van geworden.

Fock die shit.:roflol:

geld, coïtus en een beter fysiek...

Terug
Naar boven