AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

bakje kwark met noten en lijnzaad, as always.

misschien rare vraag hoor, maar ik heb nu van diverse gevorderde BBers gehoord dat je savonds KHL´s zoveel mogelijk moet vermijden. Toch zie ik hier veel posts met fruit, rijst, brinta´s, broden etc nog na het avondeten. Hoe zit dit?

vanavond voor het trainen een pizza gehad nu een krokante kipschnitzel met aardappels en verse wortels :)

2 dropsleutels + caramel taart

misschien rare vraag hoor, maar ik heb nu van diverse gevorderde BBers gehoord dat je savonds KHL´s zoveel mogelijk moet vermijden. Toch zie ik hier veel posts met fruit, rijst, brinta´s, broden etc nog na het avondeten. Hoe zit dit?

Omdat velen nog savonds trainen.. Ikzelf eet na 1800 geen KH meer, omdat ik altijd sochtens of smiddags train.. Als je hebt getraind moet je je glycogeen weer aanvullen, dit is beter voor je groei..

Salade van tonijn,kipfilet,tomaat,appel,artesjok met een honing/balsamico dressing:D

nee ok, dan heb ik het toch goed gedacht...
thnx voor je reactie!

Omdat velen nog savonds trainen.. Ikzelf eet na 1800 geen KH meer, omdat ik altijd sochtens of smiddags train.. Als je hebt getraind moet je je glycogeen weer aanvullen, dit is beter voor je groei..

Ik durf morgen pas weer te posten wat ik eet :D

weer 4 ranzige eieren met 3 saaie boterhammen op.

500 gram kwark + volle eetlepel pindakaas

2 snee brood pindakaas
3 eieren

rijstpap met een glas melk
omdat er niks anders is buiten ontbijtspek, en wat biefstuk
iemand heeft mijn kwark binnengespeeld :mad:

Hier ook een bak kwark... Net 5 dagen bezig met serieuze voeding en de ranzige kwark wordt nu binnen 7 min naar binnen gewerkt (eerste bak op maandag duurde nog een half uur)

na een week geen junk food hebben aangeraakt, toestrax maar een 2 mars ijsjes gegeten yum

Ik heb net een bakje patat op met 1 mexicano en 1 pikanto lol

zo dadelijk : 3 frikandellen en 1 loempia

ik weet het, vettige shit... maar heb een hongeraanval...... :o

2broodjes kaas , plakje ontbijtkoek...

Havermout + Whey (choco) :D

zojuist 1/2 cocos whey shake met water, nu 3 snijen boerenvolkoren met pindakaas + 750 ml melk :)

Brinta en 4 boterhammen pindakaas :D

Terug
Naar boven