AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Nog eentje:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tartaar met kidneybonen met uitjes,paprika en wat champignons met zausje

Pizza van Dr. Oetker Greek Gyros Style

Ooh, kheb mij net bomvol gegeten:meal:

Gentse waterzooi!:)

Zo zag het eruit in het begin.

En zo heb ik er 3 volle borden van gegeten:).

En dit is wat er van overschiet, is voor straks!:meal:

Foto's-0061.jpg

Foto's-0062.jpg

Foto's-0063.jpg

Ik ben net wakker eerst koffie en daarna havermout + melk

Ziet er beter uit dan de vorige keer! ;)

Recept?
Hmh..mijn oma maakt dit altijd...maar het bestaat gewoon uit magere kipfilet, aardappelen en wat groentjes:). Het vult verschikkelijk goed en het is nog super gezond ook! Zou een goede aanrader kunnen zijn voor in de cut, zonder de aardappelen wel dan:p.

450gr kwark Danoontje style met 100gr tonijn

Hmh..mijn oma maakt dit altijd...maar het bestaat gewoon uit magere kipfilet, aardappelen en wat groentjes:). Het vult verschikkelijk goed en het is nog super gezond ook! Zou een goede aanrader kunnen zijn voor in de cut, zonder de aardappelen wel dan:p.

Idee... vooral met extra aardappelen voor vriendlief (kH-eter bij uitstek)

blik tonijn met blik mexicaanse doperwten. (moet nodig eens boodschappen doen...)

Dacht dat het een uitdaging zou worden, maar is eigenlijk best lekker! (met wat ketchup)

Creatine whey shake zit er al in,
nu nog FF 6eitjes opeten, 4zonder 2met.....:)

Straks nog even wat binnen pleuren:)

Overschot van waterzooi:meal:, 2 eieren zonder eidooier, wat kwark met noten en lijnzaad, roze zalm en overschot ebly.

Hehe..het is alsof ik de vuilbak ben voor het eten, ik eet al de overschotten op:D

2 eigeel en 4 eiwit tot omelet gebakken met 3 volkoren sneetjes brood. En 40 gr van de ranzigste pro 90 dat ik ooit in men leven heb gekocht, gewoon omdat die pot op moet :(

Glas optimel + rauwkost

Boterham met kalkoenfilet en mosterd.

Eigenlijk best wel raar, want ik had me toch echt voorgenomen om er eens geen mosterd bij te doen maar wat zongedroogde tomaat... echter blijkbaar was ik nog niet helemaal wakker vanochtend en heb ik op de automatische piloot toch dd mosterd gepakt ... tssss....

Nu trouwens een boterham met 27% kaas met tuinkruiden en wat rucola uit eigen tuin.. zo wakker was ik toch weer wel, want ik herinner me dat het regende en dat ik 2 slakken uit de rucola gehaald heb en daarna besloot de rucola toch eerst maar even te wassen voor consumptie.

En nu een boterham met zalm (uit blik).. nope, niet MET wat dan ook, gewoon brood + zalm (volkoren brood MET lijn- EN sesamzaad, dat dan weer wel)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gebakken lever met ui, zelfgebakken ciabatta en salade :meal:
(vriend eet niet mee :D)

Boterhammen met kalkoenfilet en roze zalm

300gr kipfilet met 200gr rijst en flinke scheut ketjap asin!

halve liter chocomel..

mensen keken mij raar aan toen ik 10 pakken chocomel op de lopende band in de supermarkt zette :p

Terug
Naar boven