MuscleMeat

Wat eet je nu?

Is dat een beetje te vreten?

Die tonijn van de aldi is echt ranzig.. heb zelf liever die van deepblue!
En vandaag een lekker tilapiatje voor mezelf klaar gemaakt.

Het verschil tussen de Aldi tonijn, en die van John West is echt minimaal (als er al een verschil is). Als je de blikjes vergelijkt, zie je zelfs dat die exact hetzelfde zijn. De soort tonijn is hetzelfde, de plek waar ze gevangen zijn is hetzelfde, de smaak is exact hetzelfde... alleen het etiket is ander.

En oja, het grote verschil:
De prijs :D

Ik vind het prima te eten, vind het zelfs best lekker. Daarnaast is het super clean, en bevat het geen vet of koolhydraten zoals er aardig wat van in kwark zitten. Ook bevat het niks onnatuurlijks zoals zoetstoffen die in night-whey zitten. EN(!) de eiwitten hebben een hoge biologische waarde. Wat wil je nog meer?

OT: vandaag bij DwarvenWarrior blijven eten (zowel 's middags als 's avonds:o) en wauw, dat smaakte weer f*ckin' delicious :)
's Avonds hadden we rundvlees met bataat en veel veggies. Foto's volgen morgen!

Laatst bewerkt:
250 gram aardappels
50 gram kipfilet
een homp ketcup :D

havermout met sojamelk.

Net shake op, over kwartier tonijn op brood hmmm :)

-12 sneetjes brood, beleg o.a Kipfilet, Kalkoenfilet, Appelstroop, Rosbief, Leverkaas.
-Liter Melk
-2 Kommen soep

lol :D

3sneden brood met roer ei, 1met kip en kwark met wat nootjes.

Muffins met speculaaskruiden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alweer muffins Wazzup? :)
Zondag cheatdag toevallig?

Alweer muffins Wazzup? :)
Zondag cheatdag toevallig?

Ach, je moet toch iets eten na een training en nu heb ik tenminste tijd om mijn muffin-skils even aan te scherpen (met speculaas kruiden vandaag !)

En ik bulk... every day is cheat day !

kilo tiramisu jwl

Twee ons kipfilet, met twee ons verse doperwtjes en vier ons random Chinese wokgroente (taugé, uitjes, prei, wortelreepjes, rode paprika en nog wat maar who cares anyway).

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Gebakken aardappeltjes, kipfilet en sla. Geen foto, want ik heb het al op... :)

3zelfgemaakte pizza's...ugh buikpijn!!

Terug
Naar boven