Zelfgemaakte havermout-ei koeken.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
ziet er lekker uit!! ga ik ook is maken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfgemaakte havermout-ei koeken.

Macaroni (damn een onscherpe foto)
[Link niet meer beschikbaar]

scherp of onscherp , ik krijg er honger van
bam 4k posts

Is 100 gram havermout, met 3 hele eieren. Goed vermengen (doe ik met een garde) en dan in de magnetron op c.a. 600 watt voor 5 minuten. Hoe lang je het in de magnetron doet hangt ook af van wat voor schaal je het in doet. Je kan er stukjes appel of ander fruit doorheen doen, of precies hetzelfde met muesli en eieren. Enkel havermout met ei is vrij hardcore en smaakt eigenlijk nergens naar. Experimenteer er maar mee.
inderdaad, ik doe vaak een heel ei in me kom havermout pap. proef dat eigeel amper en het is een prima ontbijt.Is 100 gram havermout, met 3 hele eieren. Goed vermengen (doe ik met een garde) en dan in de magnetron op c.a. 600 watt voor 5 minuten. Hoe lang je het in de magnetron doet hangt ook af van wat voor schaal je het in doet. Je kan er stukjes appel of ander fruit doorheen doen, of precies hetzelfde met muesli en eieren. Enkel havermout met ei is vrij hardcore en smaakt eigenlijk nergens naar. Experimenteer er maar mee.