AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Broccoli ovenschotel

250 mg magere kwark + een scheutje roosvice

4 br brood + 50gr pindakaas.

4 br brood + 140gram kipfilet.

6 boterhammen + 2 tonijn uit water + augurken / zilveruitjes + shake + melk + banaan na afloop.

Zalm :)

macaroni

Heb net m'n kip met ketchup op. :)

2 blikken tonijn + wat rijst :( geen honger hihi

nu 4 boterhammen met sandwichspread
straks 2 kippenpoten (als mijn vrouw niet verzaakt)

2 boterhammen met salami 1 broodje met 3 plakken kaas en 1l chcoomel

Is 100 gram havermout, met 3 hele eieren. Goed vermengen (doe ik met een garde) en dan in de magnetron op c.a. 600 watt voor 5 minuten. Hoe lang je het in de magnetron doet hangt ook af van wat voor schaal je het in doet. Je kan er stukjes appel of ander fruit doorheen doen, of precies hetzelfde met muesli en eieren. Enkel havermout met ei is vrij hardcore en smaakt eigenlijk nergens naar. Experimenteer er maar mee. :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er relaxt uit en goede voedingdwaarden. Maar het is niet lekker dus? Als je er fruit in doet is het dan wel lekker?

Is 100 gram havermout, met 3 hele eieren. Goed vermengen (doe ik met een garde) en dan in de magnetron op c.a. 600 watt voor 5 minuten. Hoe lang je het in de magnetron doet hangt ook af van wat voor schaal je het in doet. Je kan er stukjes appel of ander fruit doorheen doen, of precies hetzelfde met muesli en eieren. Enkel havermout met ei is vrij hardcore en smaakt eigenlijk nergens naar. Experimenteer er maar mee. :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]
inderdaad, ik doe vaak een heel ei in me kom havermout pap. proef dat eigeel amper en het is een prima ontbijt.

avond eten was heerlijke spaghetti, en straks 2 stukken kipfilet met nog iets wat ik moet bedenken :p :D

Kwark:D nom nom nom nom nom

Terug
Naar boven