MuscleMeat

Wat eet je nu?

Haha dankje, er zit wel degelijk kleur in het gerecht, door de paprika toe te voegen aan de kip, heb alleen een crappy ass camera..

Zometeen kwark + stukjes ananas:D
Foto volgt

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------

16j1qx4.jpg
de kwark is niet creatief en de ananas zit vol met simpele carbs

ik moet integer blijven en je met een 5 naar bed sturen

ik geef het een 7,0
+punt is de vele details
-punt er zit te weinig kleur in het gerecht

en een minpunt voor gebrek aan groente

---------- Toegevoegd om 08:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:12 ----------

Ik las trouwens ook iets over naturel zuurkool met kaneel? Misschien weet Wazzup, de master chef hier meer van?

er zijn wel recepten voor zuurkool met appel en kaneel (of rozijnen en kaneel), maar ik heb het nog nooit gehad.

Nah eten.. eerder drinken... tussendoortje.... Shake B&F's Lean Gainer.:)

4 pannekoeken
banaan
halfe liter melk met 2 scheppen whey

Visschotel:D 130gr tonijn + 2 forel filets en mango carambole sap,net halve liter melk + Whey isolaat banaan op, zometeen maar even slapen en uitbuiken.

fn4u2d.jpg

Foto's! :D
@TheAce, is er een reden waarom je zo vaak tilapia eet, of is het gewoon lekker?

Biologische waarde:

Whey isolaat - 130-150
Whey concentraat - 115-125
Heel ei - 100
Melk (koe) - 91
Ei eiwit - 88
Vis - 83
Rundvlees - 80
Kip - 79
Caseïne (melkeiwit) - 77
Soja - 74
Rijst - 59
Granen - 54
Bonen - 49

Vis scoort hoog! :)
Variatie is erg belangrijk, dus daar streef ik ook naar. Naast tilapiafilet, eet ik ook dagelijks tonijn, pangasius, en zo nu en dan zalm, makreel of kibbeling. Rundvlees eet ik helaas nog niet dagelijks, omdat dat toch wel een dure grap wordt, maar eieren en kip zijn ook standaard! Daarnaast vindt ik tilapia en panga ook gewoon lekker.. veel lekkerder dan koolvis.

Aight brofist!
Heb jij naast isolaat ook nog een soort van All Day Proteïn die een minder snelle opname heeft en dus de hele dag in kan nemen? Of is dat niet nodig
ik heb isolaat helaas moeten inruilen voor basic bulk :( (banaan)

all day heb ik niet..ik eet de hele dag ;)

Edit:
imo niet te veel uit sups halen: whey is wel een must, en caseine ipv kwark is opzich ook niet verkeerd....maar all day, als ik een sample in huis heb neem ik het wel als ik de hele dag in de trein moet zitte of zo, maar verder ga ik daar me geld niet aan uitgeve

net me bakkie met rijst, kip en boontjes op :p en een banaan weggepropt. zit nu propvol:o

@KIKO: Goed begin van je weekend, damn!
Ziet er heel lekker uit ook, wat is het precies?

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Ananas vol met simpele kh's? Valt wel mee hoor. 13,5gr kh's per 100 gram, maar 100 gram is errug veel voor door je kwark.

Ben idd ook wel benieuwd, wat zit er door de rijst. En omelet erbij? Ziet er goed uit hoor (en veel).

@Bear: ziet er goed uit man!
Maaruuhh, 200 gram (ongewogen) gele rijst, levert dat niet meer dan 150 gr kh's? Het lijkt minder op het plaatje, of je moet een hele grote pan hebben. :D
Dit is de helft er van, = dus 100 gram onbereide rijst.
10f2kxg.jpg

Maar even of topic: hoe krijg jij dat DBB meet in je signature zoals het er staat, bij mij ziet dat er een stuk minder goed uit

Terug
Naar boven