XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Kipfilet gekruid met: korianderzaad, komijnzaad, mosterdzaad, fenegriekzaad, gemberwortel, knoflookpoeder, laurierblad, kurkuma, piment, cayennepeper en zwarte peper en kruidenagel (alles vermalen). De kenners onder ons zullen hier de kip-kerrie combinatie in herkennen. :) De kipfilet gewokt met: prei, peen, courgette, paprika en broccoli.
En uiteraard wat zout (LoSalt: 66% kalium 33% natrium). :meal:

SL271287.jpg

Maar even of topic: hoe krijg jij dat DBB meet in je signature zoals het er staat, bij mij ziet dat er een stuk minder goed uit

Selecteer de tekst die de link moet bevatten, dus in dit geval: ''DBB meet'' en klik op het [Afbeelding niet meer beschikbaar] symbooltje. Dan krijg je een balkje waarin je het adres kopieerd.

Als je windows 7 hebt kun je ook direct de topic titel uit de lijst met topics kopieeren, dan neemt hij de link automatisch mee.

Selecteer de tekst die de link moet bevatten, dus in dit geval: ''DBB meet'' en klik op het [Afbeelding niet meer beschikbaar] symbooltje. Dan krijg je een balkje waarin je het adres kopieerd.

Als je windows 7 hebt kun je ook direct de topic titel uit de lijst met topics kopieeren, dan neemt hij de link automatisch mee.
dat wil bij mijn niet lukke :sad:
tog bedankt vor je hulp

@KIKO: Goed begin van je weekend, damn!
Ziet er heel lekker uit ook, wat is het precies?

Dat heet Biryani! Is een kurdish gerecht. Door speciale kruiden wordt de kleur zo. Er zit van alles in, o.a. aardappelen, erwten, wortels, kipfile en vaak ook gekookte eieren. Dat omlet is een pitabrood van die grote, had onder de pan gedaan en rijst bovenop. Wordt lekker knapperig!

Kipfilet gekruid met: korianderzaad, komijnzaad, mosterdzaad, fenegriekzaad, gemberwortel, knoflookpoeder, laurierblad, kurkuma, piment, cayennepeper en zwarte peper en kruidenagel (alles vermalen). De kenners onder ons zullen hier de kip-kerrie combinatie in herkennen. :) De kipfilet gewokt met: prei, peen, courgette, paprika en broccoli.

Kalium zorgt meer voor vocht in de spieren ipv subcutaan zeker?

Kalium zorgt meer voor vocht in de spieren ipv subcutaan zeker?

Dat weet ik eigenlijk niet, maar behalve dat heeft kalium als voordeel:

Kalium is nodig voor de zenuwprikkelgeleiding en het handhaven van een normale bloeddruk. Verder is kalium noodzakelijk voor het samentrekken van de spieren en voor de energiehuishouding in de spieren.

http://www.vitamine-info.nl/alle-vitamines-en-mineralen-op-een-rij/kalium/

Klinkt aannemelijk dat het zorgt voor meer vocht in de spieren, maar het verschil merk je niet (althans ik merk geen verschil sinds ik LoSalt neem).

this is wut an A+ looks like people

Mmm, KIKO's eten ziet er (zoals altijd) weer érg goed uit!

snel wokpannetje (met Japanse mie)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

jb2z47.jpg

+400gr zilvervliesrijst, doperwtjes en 4× kabeljauwfilet gebakken gegaard in zonnebloemolie + knoflook kruiden + zeezout + 4seizoenen peper

Ik heb echt een visdag vandaag :D

- bordje spaghetti die ik gister zelf gemaakt heb
- 2 tartaren
- 1 wit geroosterd broodje met pindakaas (strong combo is strong)
- 50gr havermout (love dis shiz)
- 400ml water

uurtje later

-kwark
-1 wit geroosterd broodje met pindakaas

toen was het 9u en dus wachten tot morgen 1u voor ontbijt :) (intermittend fasting <3)

- bordje spaghetti die ik gister zelf gemaakt heb
- 2 tartaren
- 1 wit geroosterd broodje met pindakaas (strong combo is strong)
- 50gr havermout (love dis shiz)
- 400ml water

uurtje later

-kwark
-1 wit geroosterd broodje met pindakaas

toen was het 9u en dus wachten tot morgen 1u voor ontbijt :) (intermittend fasting <3)
pics or it didnt happen ;)

ik heb mijn meals voor het weekeind maar even bereid, ging voor variatie ipv altijd maar kip ;)

De rechterpan is 215gram rijst onbereid (ja gewogen) met kleine stukjes rode paprika en zeewier
de linkerpan is Kofta: 350 gram gemengd gehakt (onbereid) met 550 gram tomaten, een hele courgette en een sausje.
euoqyu.jpg

pics or it didnt happen ;)

ik heb mijn meals voor het weekeind maar even bereid, ging voor variatie ipv altijd maar kip ;)

De rechterpan is 215gram rijst onbereid (ja gewogen) met kleine stukjes rode paprika en zeewier
de linkerpan is Kofta: 350 gram gemengd gehakt (onbereid) met 550 gram tomaten, een hele courgette en een sausje.
euoqyu.jpg

vriend..ik heb het allang op.. en ja als je het niet gelooft, dan niet he:)

zolang ik maar weet dat ik het binnen heb ben ik tevreden :D

edit: plaatje in spoiler gedaan omdat het anders zo groot is en ik geef het een 6je omdat de rijst wel beter gepresenteerd mocht worden

Laatst bewerkt:
Köfte is toch heel pittig?

[/spoiler]

vriend..ik heb het allang op.. en ja als je het niet gelooft, dan niet he:)

zolang ik maar weet dat ik het binnen heb ben ik tevreden :D

edit: plaatje in spoiler gedaan omdat het anders zo groot is en ik geef het een 6je omdat de rijst wel beter gepresenteerd mocht worden
das wel hard, ik heb er mijn best op gedaan en vond het wat overdreve om een apparte rijst foto te maken.:(

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

dat hangt er van af wat voor soort kruiden je bij saus en gehakt gebruikt.

Kofta zelf is gewoon (Vlees)ballen die vooraf bereid zijn en daarna in een saus worden gegooit, ik heb er iig veel zwarte peper aan toegevoegt.

jb2z47.jpg

+400gr zilvervliesrijst, doperwtjes en 4× kabeljauwfilet gebakken gegaard in zonnebloemolie + knoflook kruiden + zeezout + 4seizoenen peper

Ik heb echt een visdag vandaag :D
400gr gekookt of ongekookt? Als je 400gr ongekookt opeet ben je een echte held :D Verder nog wel bruut meal

Terug
Naar boven