MuscleMeat

Wat eet je nu?

Gisterenavond een bord zuurkoolstamppot met kipfilet, en nu op dit moment rijst met kipfilet en gebakken uitjes. :meal:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

40 gr havermout, 30 gr crunchy, 30 gr whey, een paar walnoten, amandelnoten, en hazelnoten, rozijnen, halve banaan, honing en veel sojamelk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

40 gr havermout, 30 gr crunchy, 30 gr whey, een paar walnoten, amandelnoten, en hazelnoten, rozijnen, halve banaan, honing en veel sojamelk.

Waarom zijn die foto's van 2004 :P?

probeer jij mij een blender van 7 jaar oud aan te smeren :mad:

Waarom zijn die foto's van 2004 :P?

nope ze zijn van nu, maar das gewoon de datum van fototoestel
dat niet juist staat. :p

kga straks is iedereen doen goesting krijgen op een lekker broodje! :D

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

probeer jij mij een blender van 7 jaar oud aan te smeren :mad:

haha blender is nieuw :hahaha:wel oud fototoestel

Gisteravond: Kipshoarma, aardappeltjes met rozemarijn en spinazie :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

fitnessbroodje (ook met zaadjes en noten binnenin) in de oven gebakken met hesp (ham) sla, wortel, tomaat, zure augurkjes, mayonaise.

No offence, in tegendeel.. maar nu zie ik waarom jij zoveel eet. :p

ist echt of is het sarcastisch bedoeld, dat ik zoveel eet?
het begint wel wa te komen ja, ik kom van 56kg en weeg nu al 60kg
vroeger mocht ik alles eten en kwam ik geen gram bij ook niet met te trainen.

nog langer ofwa :D

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

ja ik rook ook en ik ben super zenuwachtig.
niet te doen, zo een stress kip da kik ben.
is dan extra moeilijk om bij te komen.

ist echt of is het sarcastisch bedoeld, dat ik zoveel eet?
het begint wel wa te komen ja, ik kom van 56kg en weeg nu al 60kg
vroeger mocht ik alles eten en kwam ik geen gram bij ook niet met te trainen.

Nee niks sarcastisch, ik bedoel dat het goed is dat je zoveel eet. Met jou gewicht kan en mag (moet) dat gewoon. :)
Het is niet allemaal clean, maar ik kan me voorstellen dat dat lastig is als je echt veel moet eten om aan te komen. Gewoon zo door gaan. :thumbs:

nog langer ofwa :D

ja ik rook ook en ik ben super zenuwachtig.
niet te doen, zo een stress kip da kik ben.
is dan extra moeilijk om bij te komen.

Klinkt bijna als metabole stress?
Daarmee is je verbruik echt gigantisch hoog, dat kan wel tot een verbruik van 140% oplopen. Ben je daarvoor wel een medisch onderzocht? Als het wordt vastgesteld dat je lijdt aan metabole stress kun je wiet krijgen voor medicinale redenen. Het klinkt raar, maar als je jezelf er veel beter door voelt zou ik het gewoon doen.

Nee niks sarcastisch, ik bedoel dat het goed is dat je zoveel eet. Met jou gewicht kan en mag (moet) dat gewoon. :)
Het is niet allemaal clean, maar ik kan me voorstellen dat dat lastig is als je echt veel moet eten om aan te komen. Gewoon zo door gaan. :thumbs:

Daarmee is je verbruik echt gigantisch hoog, dat kan wel tot een verbruik van 140% oplopen. Ben je daarvoor wel een medisch onderzocht? Als het wordt vastgesteld dat je lijdt aan metabole stress kun je wiet krijgen voor medicinale redenen. Het klinkt raar, maar als je jezelf er veel beter door voelt zou ik het gewoon doen.

ja dat is heel lastig da ge u soms moet volproppen en u ongezond moet eten om nog maar een paar gram aan te komen (maar ja kzeg altijd tis veel beter te mager zijn dan te dik zijn ze, ik mag alles eten ook.
mercikes voor de steun man!:)

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

hmmmm nee nog niet onderzocht en die wiet, no thanks
ik ben daar allemaal niet voor, ik rook dan liever een gewoon sigaret:p

ja dat is heel lastig da ge u soms moet volproppen en u ongezond moet eten om nog maar een paar gram aan te komen (maar ja kzeg altijd tis veel beter te mager zijn dan te dik zijn ze, ik mag alles eten ook.
mercikes voor de steun man!:)
wel vreemd dat je dat nog hebt op je 30ste

veel in mijn familie (ik ook) komen niet makkelijk aan, maar ons mam zegt altijd dat ik in een keer heel dik ga worden, dat gebeurde ook met wat neefjes van me rond de 20-25 jaar

Terug
Naar boven