- Waardering
- 14.131
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
40 gr havermout, 30 gr crunchy, 30 gr whey, een paar walnoten, amandelnoten, en hazelnoten, rozijnen, halve banaan, honing en veel sojamelk.
?

probeer jij mij een blender van 7 jaar oud aan te smeren![]()
wel oud fototoestelfitnessbroodje (ook met zaadjes en noten binnenin) in de oven gebakken met hesp (ham) sla, wortel, tomaat, zure augurkjes, mayonaise.

No offence, in tegendeel.. maar nu zie ik waarom jij zoveel eet.![]()
meer verspreid over een dag eten, en pas je stats aanist echt of is het sarcastisch bedoeld, dat ik zoveel eet?
het begint wel wa te komen ja, ik kom van 56kg en weeg nu al 60kg
vroeger mocht ik alles eten en kwam ik geen gram bij ook niet met te trainen.

meer verspreid over een dag eten, en pas je stats aan![]()

langer opblijvenik verspeid het meestal tamelijk goed. maar ik ben deze middag maar opgestaan en mijn indeling was naar de f*ck en zal het een maaltijd of 2 minder worden spijtig genoeg.![]()

ist echt of is het sarcastisch bedoeld, dat ik zoveel eet?
het begint wel wa te komen ja, ik kom van 56kg en weeg nu al 60kg
vroeger mocht ik alles eten en kwam ik geen gram bij ook niet met te trainen.

nog langer ofwa
ja ik rook ook en ik ben super zenuwachtig.
niet te doen, zo een stress kip da kik ben.
is dan extra moeilijk om bij te komen.
Nee niks sarcastisch, ik bedoel dat het goed is dat je zoveel eet. Met jou gewicht kan en mag (moet) dat gewoon.
Het is niet allemaal clean, maar ik kan me voorstellen dat dat lastig is als je echt veel moet eten om aan te komen. Gewoon zo door gaan.
Klinkt bijna als metabole stress?
Daarmee is je verbruik echt gigantisch hoog, dat kan wel tot een verbruik van 140% oplopen. Ben je daarvoor wel een medisch onderzocht? Als het wordt vastgesteld dat je lijdt aan metabole stress kun je wiet krijgen voor medicinale redenen. Het klinkt raar, maar als je jezelf er veel beter door voelt zou ik het gewoon doen.

Nee niks sarcastisch, ik bedoel dat het goed is dat je zoveel eet. Met jou gewicht kan en mag (moet) dat gewoon.
Het is niet allemaal clean, maar ik kan me voorstellen dat dat lastig is als je echt veel moet eten om aan te komen. Gewoon zo door gaan.
Klinkt bijna als metabole stress?
Daarmee is je verbruik echt gigantisch hoog, dat kan wel tot een verbruik van 140% oplopen. Ben je daarvoor wel een medisch onderzocht? Als het wordt vastgesteld dat je lijdt aan metabole stress kun je wiet krijgen voor medicinale redenen. Het klinkt raar, maar als je jezelf er veel beter door voelt zou ik het gewoon doen.

wel vreemd dat je dat nog hebt op je 30steja dat is heel lastig da ge u soms moet volproppen en u ongezond moet eten om nog maar een paar gram aan te komen (maar ja kzeg altijd tis veel beter te mager zijn dan te dik zijn ze, ik mag alles eten ook.
mercikes voor de steun man!![]()