MuscleMeat

Wat eet je nu?

wel vreemd dat je dat nog hebt op je 30ste

veel in mijn familie (ik ook) komen niet makkelijk aan, maar ons mam zegt altijd dat ik in een keer heel dik ga worden, dat gebeurde ook met wat neefjes van me rond de 20-25 jaar

ik denk dak mij mistypt had want is al 31. tis denkik wa mijn eigen fout ook. als ik vroeger nog groeide en naar tschool ging at ik voor tschool wel 8 boterhammen op dan om 10 uur nog 2 en om 12 uur ook nog 2.
maar van als ik gestopt ben met groeien kan ik s'morgens niet meer eten
nu is da max 1 of 2 boterhammen tegen mijn bedacht.

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

whey shake met sojamelk (vanille eikes)

Kipfilet, rijst (how suprising) met taugé, prei, kastanje champignons en peultjes. Niet zichtbaar op de foto, maar er zitten ook nog wat augurken doorheen. :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Note to self: toch eens wat meer 'spelen' met de belichting, want de kwaliteit van de foto's lijkt erg slecht door de flits. :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kipfilet, rijst, wokgroenten.... Hot and spicy, damn.... Die ga ik morgen nog een keer meemaken...

Nu weet ik weer waarom ik al jaren geen peultjes meer gegeten heb.

GADVER DEGADVER!!!!!!!!!!! :mad::fuu:

wu10g5.jpg

Gegrilde en erg gekruide zalmfilet op een zachte wrap met ketchup, daarna nog wat broccoli

stoofvlees met gebakken aardappel en appelmoes

2,5kg mosselen
2theelepels zelf gemaakte mosselsaus (mayo + mosterd + azijn en peper)

Voor mijn vriendin mosselen met verse frieten.

Een tonijn-rauwkost 'salade' met een eetlepel mosterd en extra komkommer. Lekker low kh (geen rekenbare kh's), maar wel heel verzadigend. EN het vertraagd de opname snelheid van de tonijn. :) Inderdaad mijn laatste maaltijd, ja ik ga vroeg naar bed. foreveralone.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Er zit troep tussen je '[' en ']' toetsen. Onder de '='.

dude volgens mij zit er troep in je ogen, ik zie gewoon overal troep op zijn toetsenbord.:D

Je bent niet de eerste die het opvalt. :o
Zijn gewoon vlekken, geen stukjes ofzo hoor. Etensvlekken zeg maar.
Ik roep al een tijdje dat ik een nieuw toetsenbord ga kopen, maar het komt er gewoon niet van.

Pasta, groentjes; kabeljauw en scampi's :D

is gewoon zaad:trollface:

Bruin zaad ja. :thumbup:

Note to self: geen foto's meer waar toetsenbord op staat.

Terug
Naar boven