AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Omdat het nationale pannenkoekdag is:

2pr8x0g.jpg

(hoe bedoel je een tortilla is niet een Mexicaanse pannenkoek ??)

nationale pannenkoekdag???

oh boy, zit ik hier met me kip/rijst, f*cking landverader :sad:

steppengras met pitavlees in zoetzure saus erover en cocktail saus. lekker!

maar toen ik thuis was met de fiets waren men frieten (steppengras) al plat smaakte dus meer naar pasta met pitavlees in zoetzure saus en cocktail saus erover. ook lekker.

Laatst bewerkt:
Ik had nog eens wat tijd voor een foto :p

Mijn meal van dernet:
240gr zalm
brocolli (ik heb nog zo'n porties genomen)
x6a9aq.jpg

Vandaag low carb (max 25-30gr uit groenten en noten voor de vezels).

Ziet er saai ui, alhoewel dat stukje zalm er wel erg lekker uit ziet.

Laatst bewerkt:
Ziet er saai ui, alhoewel dat stukje zalm er wel erg lekker uit ziet.

BB voer is in de meeste gevallen wel saai.
Mijn ontbijt bestond uit een paprika en 5eieren. Ziet er ook niet zo spectaculair uit op foto.

Voor mijn vriendin had ik bij deze meal tagiatelli gekookt en er een mostersausje bij gemaakt.

BB voer is in de meeste gevallen wel saai.
Mijn ontbijt bestond uit een paprika en 5eieren. Ziet er ook niet zo spectaculair uit op foto.

Voor mijn vriendin had ik bij deze meal tagiatelli gekookt en er een mostersausje bij gemaakt.
hoeft niet, als je kip/rijst eet kan je varieren in kruiden (smaak)
en voor uiterlijk kan je er verschillende kleuren groente bij gooien, zit nu voor kip/rijstgerecht met courgette en hele (kleine) champignons. ziet er niet slecht uit ondanks het gebrek aan felle kleuren.

Aaaaahh hahahha

Zilvervlies rijst met 4 gerulde eieren, kleine stukjes boontjes en ajam manis. Lekker!

hoeft niet, als je kip/rijst eet kan je varieren in kruiden (smaak)
en voor uiterlijk kan je er verschillende kleuren groente bij gooien, zit nu voor kip/rijstgerecht met courgette en hele (kleine) champignons. ziet er niet slecht uit ondanks het gebrek aan felle kleuren.

Ziet er nog steeds vrij saai uit, als ik gasten heb en eens uitgebreid kook prenseteerd dat wel heel wat anders. Maar dat zijn meestal dan ook dikke cheat meals :p

Met groenten en kruiden werk ik idd wel vaak, maar dat ziet er niet zo verschillend uit op foto.
Gistere high carb dag gehad,
500gr havermout, 150gr bruine rijst, 50gr brinta, verschillende groenten en fruit.
Kalkoen, kip, tonijn, kwark, whey.

Waterzooi

wkmgro.jpg

(met frietjes met wat mierikswortelsaus (uit een potje van de Ikea))

kwark 500gr

Hier gisteravond ook 250grzalm+200grbroccoli, had van de zalm een soort kebab gemaakt lol

23tgpyc.jpg

Terug
Naar boven