xkocer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 64
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hah, ik mogt ook mee eten omdat ik te weinig bij had
---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------
edit: u jelly?
en alles wat je tussendoor kan eten is ook chilljij niet he, jij moet je energie sparen voor setjes van 30 bicep curls
On topic:
Salade van asperger, sla, zoete vruchten en fettakaas afgewerkt met vruchten liquor
![]()
en aspergerwraps: wraps met asperger, ham, sla, dressing en saus
![]()
jah man snap niet waarom mensen horeca zo k*t vinden om te doen...beetje eten...beetje coïtus met de bediening jzwnah ik werk ook bij een restaurant, krijg je goed te etenen alles wat je tussendoor kan eten is ook chill

het smaakt ook goed (maar alleen als je de juiste dressing hebt)Ziet er goed uit ! (alleen dat eeuwige stukje peterselie gruwt me aan)
jah mar beter dan deze krijg je ze niet, nog géén dag uit de grond, het restaurant ligt 10km van de velden af, ze worden gewassen en gesneden in een loods 20m verder opIk heb juist zon gruwelijke hekel aan die asperges. Oe asperges zo lekker, nee er bestaat geen meer overgewaardeerde groente die ook nog eens niet te vreten is. Echt ongelooflijk dat mensen ook nog 10 euro per kilo voor die troep betalen. Ja tis weer asperge seizoen overal die vieze dingen indoen.

Ben andermans eten manager, Jah ik ben ook een managerVond die aspergesalade er al zo culinair uit zien, je werkt in een restaurant dus?
Lekker hoor!
Kan ook niet wachten om verse te eten, al heeft onze groenteboer zelfs in de winter best prima asperges.