MuscleMeat

Wat eet je nu?

Ziet er goed uit.

Wat je vragen betreft: Ik zou zeggen zolang het in je schema past zal het niet uitmaken, of je moet heel strict zijn. Maar ik zou me om dat beetje creme fraiche niet druk maken.

Ok thnx! Ik twijfelde al, je hoort vaak tegenstrijdige meningen mbt witte en volkoren koolhydraatbronnen.

Ik eet inderdaad vrij clean. Alleen mijn maag kon het niet meer verdragen (al dat zilvervliesrijst), dus even keer wat anders. :rolleyes:

Pasta is toch prima, een keertje niet volkoren of whatev maakt niet uit, creme fraiche ook niet, je moet het wel een beetje lekker maken voor jezelf anders houd je niks vol

Ok thnx! Ik twijfelde al, je hoort vaak tegenstrijdige meningen mbt witte en volkoren koolhydraatbronnen.

Ik eet inderdaad vrij clean. Alleen mijn maag kon het niet meer verdragen (al dat zilvervliesrijst), dus even keer wat anders. :rolleyes:

Ik had ooit is een keer crème fraîche gehad.. man man man, wat was ik misselijk. :(

Pasta is toch prima, een keertje niet volkoren of whatev maakt niet uit, creme fraiche ook niet, je moet het wel een beetje lekker maken voor jezelf anders houd je niks vol

Nee klopt man, afwisseling is belangrijk. Had ik eerder moeten doen.

Ik had ooit is een keer crème fraîche gehad.. man man man, wat was ik misselijk. :(

Hehe okee, hoe had je het bereid dan?

Ik heb 4 weken met een maagzweer gelopen(kotsen alles). Sinds dit weekend gaat het weer beter, dus hoop iig niet dat ik hier misselijk van wordt. :rolleyes:

Ik heb 4 weken met een maagzweer gelopen(kotsen alles). Sinds dit weekend gaat het weer beter, dus hoop iig niet dat ik hier misselijk van wordt. :rolleyes:

Had was door een ovenschotel prei/gehakt, vond het jammer voor de rest van de ovenschotel :D
Verder hoef ik het ook niet, lus het niet en voor mij heeft het geen nuttige toegevoegde waarde :)

150gr filet américain met 2 grote sneden bruin brood

Kauwgom :').

2 boterham kip met preischeuten en ei
shake met kwark en ei

Kwark + whey banaan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zelf gemaakte pizza:

170 gr volkoren meel
40 gr bloem
gist :P

en de saus
300ml gezeefde tomaten
gefruite ui
knoflook
oregano

75gr slankie strooikaas 75 gr ( 29 gr eiwit en 14,5 gr vet :P)
200 gr tonijn

Was wel lekker, alleen goed te proeven dat de bodem volkoren was. Volgende keer even een dunnere bodem proberen.

Iemand nog suggesties? Eerste keer dat ik pizza heb gemaakt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zelf gemaakte pizza:

170 gr volkoren meel
40 gr bloem
gist :P

en de saus
300ml gezeefde tomaten
gefruite ui
knoflook
oregano

75gr slankie strooikaas 75 gr ( 29 gr eiwit en 14,5 gr vet :P)
200 gr tonijn

Was wel lekker, alleen goed te proeven dat de bodem volkoren was. Volgende keer even een dunnere bodem proberen.

Iemand nog suggesties? Eerste keer dat ik pizza heb gemaakt.

Ziet er niet verkeerd uit, had laatst ook zelf eentje gemaakt maar weer geen foto gemaakt maar was niet zo goed gelukt:(, smaak was er wel ;)
ik gebruik altijd die Zwitserse strooi kaas 55gr eiwit en 1,5gr vet per 100gr :) als ik het niet verkeerd heb ( je moet er wel van houden )

Ziet er niet verkeerd uit, had laatst ook zelf eentje gemaakt maar weer geen foto gemaakt maar was niet zo goed gelukt:(, smaak was er wel ;)
ik gebruik altijd die Zwitserse strooi kaas 55gr eiwit en 1,5gr vet per 100gr :) als ik het niet verkeerd heb ( je moet er wel van houden )

Wow, sowieso dat ik die even ga halen dan vorige keer. Dacht dat mijn kaas al goede stats had. ;)

havermout 100 g
hazelnoten 20 g
rozijnen 15 g
whey 30g
nesquick 25g
sojamelk +- 560g

mmmmmm lekker

Mijn lijst wat ik tot nu deze ochtend heb gegeten

Havermout met melk
2 bekers melk
3 boterhammen met chocohagels.

Niet heel goed maar ook niet heel slecht, vind ik.

Zalmpasta van gisteren.

Zo meteen:
100gr Zilvervliesrijst
130gr Tonijn
1 Ananasschijf
200gr Broccoli

1 boterham
120 gram tonijn
2 eieren
preischeuten, bieslook, ui, peper, zout

whey met water

Terug