XXL Nutrition

Wat eet je nu?

achja als ik refeed doe laatste tijd gooi ik er ook van alles junk bij, lekker hoor

Tonijn :D!!

Laatst bewerkt:
Melk
Brinta
Whey perfection

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ey skyrock, veel werk zo.
Zelf gebruik ik een shakebeker voor haver,whey, melk/water en olijfolie. Schudde en klaar :)

Verder is het goed spul :P

Macaroni, heb nog 4 kilo liggen, met kip, wokgroenten mais & een sausje van Kerrie poeder, Red Curry &U Sambal .. smaakte goed :) nog 3 porties te gaan..

Ey skyrock, veel werk zo.
Zelf gebruik ik een shakebeker voor haver,whey, melk/water en olijfolie. Schudde en klaar :)

Verder is het goed spul :P

Olijfolie? Is dat te drinken bij je shake?!

Heb je trouwens wat tips om havermout met water lekkerder te maken?

Met cacao moest ik bijna over mijn nek, damn je proeft gewoon bittere water.

Euhm, klein beetje basterd suiker, of wat kaneel poeder, rozijnen..

Hmm, stukjes appel,peer,banaan .. fruit ? Euhm, anders iets van zoetstof .. ? klein beetje ranja ..

Olijfolie? Is dat te drinken bij je shake?!

Heb je trouwens wat tips om havermout met water lekkerder te maken?

Met cacao moest ik bijna over mijn nek, damn je proeft gewoon bittere water.

Lekkerder? smaakt naar half whey, half haver :P is toch niet vies?

---------- Post added do 30 jun 2011 at 16:04 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

200g Kip
225g Sperziebonen

lading chilipoeder om het snel weg te krijgen:p

@Arydan

Nee man, ik heb bulk oats van XXL als ik die mix met water is het gewoon niet te drinken.

die gemalen ?;o heb eens geprobeerd en is niks mis mee, ben terug gegaan naar jumbo havermout omdat ik door het kauwen wat voller ga zitten:P

mie met koolvis en boontjes

azihqe.jpg

Damn heerlijk! Ik heb ook wat variatie nodig in mijn gerechten, maar dit is echt nice. Ik ga ook IF doen denk ik XD

Die foto's zijn ook echt mooi gemaakt.

Edit--

Ik zit rond te kijken op BB.com, maar ik kan niet de categorie gerechten vinden. Weet jij dat misschien?

Onder Nutritions heb je Keto Recipes, daar staan de gerechten in (pannenkoeken, cakejes, allerlei eiwitrijke snoepgoed :D)
http://forum.bodybuilding.com/forumdisplay.php?f=143

Damn wat een lekkere gerechten daar op bb.com. Heb je behalve de bekende proteine fluff nog meer leuke dingen die je met whey kan doen en niet zo kcal rijk zijn?

Terug
Naar boven